Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Seth Godin

Plava krava

  • Nakladnik: Naklada Ljevak
  • Prijevod: Davorka Ćurković
  • 12/2005.
  • 191, meki uvez
  • ISBN 9531786992
  • Cijena: 13.14 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Marketinški stručnjaci već godinama govore o formuli "pet puta "p". Neki od njih su: proizvod (engl. product), politika cijena (engl. pricing), promidžba (engl. promotion) pozicioniranje (engl. positioning), publicitet odnosno reklama (engl. publicity), pakiranje odnosno ambalaža (engl. packaging), prosljeđivanje ili usmena predaja (engl. pass-along), pristanak klijenta ili ovlasti (engl. permission).

Ta je formula neka vrsta marketinškog podsjetnika: alat uz čiju pomoć možete brzo provjeriti jeste li obavili svoju zadaću ili objasniti kako namjeravate privoljeti ljude da kupe ono što je vaš pogon upravo proizveo. Ako elementi te formule nisu međusobno usuglašeni (primjerice kašastiobroci koji su okusom nalik dječjoj hrani, ali su zapravo namijenjeni starijoj populaciji), tada je marketinška poruka nejasna i u konačnici neučinkovita.

Iako u marketingu nema zajamčena uspjeha, ako ste dobro riješili sve svoje sastavnice "p", donedavno ste se svakako mogli pouzdati u to da je uspjeh u najmanju ruku prilično izvjestan. Ali sada se događa nešto uznemirujuće. Postojeći "p" jednostavno nisu više dostatni. Ovo je knjiga o novome "p", koji je sasvim iznenada postao izuzetno važan. Novi je "p" "Plava krava".

Plava je krava suštinski i nužno osobita. U stvari, da riječ "osobit" počinje slovom ,"p", mogao bih sasvim spokojno izostaviti cijeli taj kravlji kontekst, ali što se može? Ova knjiga govori o uzrocima, sadržaju i načinima osobitosti.

Seth Godin je profesionalni govornik, pisac i agent za promjene. Autor je četiri svjetske uspješnice. Naslovi ostalih njegovih knjiga uključuju "Permission Marketing", "Unleashing the Ideavirus", "The Big Red Fez" i "Survival Is Not Enough".

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –