
Svi marketinški stručnjaci su lažljivci : Moć kazivanja vjerodostojnih priča u sumnjičavu svijetu
- Nakladnik: Naklada Ljevak
- Prijevod: Davorka Ćurković
- 03/2006.
- 187, meki uvez
- ISBN 9531787247
- Cijena: 14.60 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Osnovni teorem reklamnih stručnjaka – da percepcija pobjeđuje stvarnost – polazište je nove knjige marketinškog gurua Setha Godina, autora kultne knjige "Plava krava". Marketinški stručnjaci zapravo nisu lašci. Oni su samo pripovjedači. Uspješni reklamni stručnjaci ne govore o prednostima određenog proizvoda u odnosu na druge. Oni osmišljavaju priče kojima potrošači žele povjerovati.
Ovo je nezamjenjiva knjiga, naročito za one koji žele stvoriti proizvod koji će ljudi doista poželjeti za razliku od proizvoda koji su im tek puka potreba.
Ovo je nezamjenjiva knjiga, naročito za one koji žele stvoriti proizvod koji će ljudi doista poželjeti za razliku od proizvoda koji su im tek puka potreba.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.