
Malo je in veliko je out : I još 183 blogerske improvizacije i izvanredne poslovne ideje
- Nakladnik: Naklada Ljevak
- Prijevod: Dario Borković
- 01/2008.
- 308 str., meki uvez
- ISBN 9789531789066
- Cijena: 18.45 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Nova porcija provokativnog poslovnog razmišljanja od autora uspješnica «Plava krava» i «Svi marketinški stručnjaci su lažljivci».
Kao jedan od najutjecajnijih poslovnih mislioca današnjice, Godin pomaže vojsci obožavatelja da ostanu fokusirani, povezani i nezadovoljni uobičajenim stanjem, onim što je obično i dosadno. Njegove knjige, postovi na blogu, članci u časopisima i govori inspirirali su bezbrojne poduzetnike, marketinške profesionalce, inovatore i menadžere diljem svijeta.
U uvodu Godin piše: ‘Jamčim Vam da ćete ovdje pronaći neke ideje koje neće funkcionirati za vas, no siguran sam da ste dovoljno pametni da prepoznate stvari koje ste oduvijek željeli napraviti, a zakopane su duboko u nekima od ovih improvizacija’.
I u ovoj knjizi on izaziva čitatelja i kaže: "Pokušajte pročitati bilo koji od tekstova koji su pred vama a da vam još uvijek bude lagodno zadovoljiti se onim što imate. Ne morate se zadovoljiti postojećim stanjem, ne morate se zadovoljiti time da budete tek dovoljno dobri time da se provlačite, da radite cijelu noć."
Želite li znati...
• kako vam pretvaranje da ste mali može pomoći da postanete veliki
• koji je najvažniji komunikacijski alat u online svijetu
• tajnu kako dobiti sjajan posao
• zašto ste u slijepoj ulici i što učiniti u vezi s tim
... pročitajte ovu knjigu.
Najeksplozivnije, virusne, autentične i inspirativne poslovne ideje za ljude koji se ne žele pomiriti s prosječnošću!
Kao jedan od najutjecajnijih poslovnih mislioca današnjice, Godin pomaže vojsci obožavatelja da ostanu fokusirani, povezani i nezadovoljni uobičajenim stanjem, onim što je obično i dosadno. Njegove knjige, postovi na blogu, članci u časopisima i govori inspirirali su bezbrojne poduzetnike, marketinške profesionalce, inovatore i menadžere diljem svijeta.
U uvodu Godin piše: ‘Jamčim Vam da ćete ovdje pronaći neke ideje koje neće funkcionirati za vas, no siguran sam da ste dovoljno pametni da prepoznate stvari koje ste oduvijek željeli napraviti, a zakopane su duboko u nekima od ovih improvizacija’.
I u ovoj knjizi on izaziva čitatelja i kaže: "Pokušajte pročitati bilo koji od tekstova koji su pred vama a da vam još uvijek bude lagodno zadovoljiti se onim što imate. Ne morate se zadovoljiti postojećim stanjem, ne morate se zadovoljiti time da budete tek dovoljno dobri time da se provlačite, da radite cijelu noć."
Želite li znati...
• kako vam pretvaranje da ste mali može pomoći da postanete veliki
• koji je najvažniji komunikacijski alat u online svijetu
• tajnu kako dobiti sjajan posao
• zašto ste u slijepoj ulici i što učiniti u vezi s tim
... pročitajte ovu knjigu.
Najeksplozivnije, virusne, autentične i inspirativne poslovne ideje za ljude koji se ne žele pomiriti s prosječnošću!
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.