Tema •
05.07.2011.
Udruga Knjižni blok uputila pismo Agenciji za elektroničke medije RH
Agencija za elektroničke medije, kao i samo Vijeće za elektroničke medije, u sadašnjem trenutku koji je izuzetno nepovoljan za knjigu i nakladništvo mogu i moraju imati značajnu ulogu, djelovati kao korektivni faktor koji će osigurati zakonom propisanu zastupljenosti knjige i nakladništva u elektroničkim medijima, te osim kvantitete osigurati i kvalitetu programa na koju njegovi građani (pretplatnici)...
Tema •
25.03.2011.
Da li je hrvatsko tržište spremno za e-knjigu?
U SAD-u udio prodaje e-knjige u ukupnoj prodaji knjiga drastično raste, pa je u 2010. godini dosegao 8,32 % od ukupne prodaje (veliko povećanje u odnosu na 2009. godinu i tadašnjih 3,2 %), a izvještaj za siječanj 2011. pokazuje da je u usporedbi sa istim mjesecom u 2010. udio e-knjiga u prodaji porastao 115,8 %. No, osim zbog razvijene infrastrukture (web dućani e-knjigom) odakle tako velika popularnost...