Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Čitateljske avanture ×

Preporuka • 07.05.2023.

Mnogo toga nije onakvo kakvim se čini na prvi pogled

Ovo nije knjiga za samopomoć, nego knjiga popularne, jednostavno napisane, ali ne pojednostavljene psihologije koju bez puno razmišljanja mogu preporučiti učiteljima, i za vlastito čitanje i za čitanje s učenicima, osobito tinejdžerima, uz nastavu građanskog odgoja, psihologije ili jednostavno kao poticaj za razgovor u čitateljskim klubovima.
Preporuka • 08.12.2022.

Anita Peti-Stantić: Može li nas znanost izvući iz crne rupe u koju upadamo?

Hawking uspoređuje suvremeni brzi razvoj umjetne inteligencije s razvojem nekih drugih izuma upozoravajući na to kako bismo u budućnosti koja je na neki način već tu, kad je riječ o moćnim tehnologijama, kao što su nuklearno oružje, sintetička biologija i umjetna inteligencija, trebali planirati unaprijed, a ne gasiti požare nakon što nastanu.
Preporuka • 23.09.2022.

Anita Peti-Stantić: Fenomen Rovelli

Krstareći svijetom radoznala oka i uma, autor traži i pronalazi pukotine u uvriježenim mišljenjima o određenim ljudima i fenomenima te ih sagledava iz drugoga kuta, pokazujući kako slike nisu crne ili bijele, kako ljudi nisu znanstvenici ili književnici, već se jedno pretače u drugo.
Preporuka • 17.05.2022.

Anita Peti-Stantić: Što nam o nama samima može reći matematičar?

Ovo nije knjiga za matematičare, jer se autor u njoj bavi mnogim društvenim problemima kao što su odnos obrazovanja i ekonomije, pa onda znanosti, demokracije i centralizacije, ali i suradnje, organizacije države, politike i financijske krize, vjere i nejednakosti. Nisu li to teme koje bi svakog angažiranog intelektualca danas trebale zanimati?
Preporuka • 23.03.2022.

Anita Peti-Stantić: Zašto su nam učitelji i učenje važni?

Jasno joj je da je u promjeni pristupa učenju i poučavanju, kao i u promjeni stava mladih prema učenju, jedan od najvažnijih zadataka trajno pružati potporu budućim i sadašnjim učiteljima od kojih se traži da razviju nove vještine za 21. stoljeće te da postanu sposobni upravljati projektima utemeljenima na fenomenima.