Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

knjiga i čitanje ×

Razgovor • 12.11.2019.

Emica Calogjera Rogić : Roditelji su najvažniji za prvi susret djeteta s knjigom

Mislim da su nove generacije roditelja svjesne važnosti čitanja i vjerujem da će se negativni trend koji godinama pratimo konačno početi mijenjati. Roditelji, odgajatelji, nastavnici i knjižničari čine taj važan niz u stvaranju budućih čitatelja. A izdavači imaju važnu ulogu ne samo u produkciji knjiga nego i u organiziraju i provođenju uspješnih programa poticanja čitanja u osnovnim i srednjim...
Razgovor • 07.11.2019.

Dina Grozdanović Poštolka : Interliber je najveća hrvatska književna manifestacija

Broj posjetitelja Interlibera bi u nadolazećim godinama mogao još i porasti s obzirom na program i sadržaje koji su sve brojniji i zanimljiviji. Veliko nam je zadovoljstvo što našu publiku čine sve generacije čitatelja, što nam posjetitelji dolaze i iz udaljenih krajeva te što ih ne mali broj sajam posjeti i više puta.
Razgovor • 03.09.2019.

Anita Peti-Stantić : Mladim ljudima treba dopustiti da s vremena na vrijeme uzmu kormilo u ruke i da sami izaberu tekstove koje će čitati

Škola može biti i pozitivna i negativna poluga. Ona može učvrstiti mlade u uvjerenju da je čitanje potreba i užitak, da je čitati smisleno i nužno, kao što neke u čijim se domovima nije čitalo može i uvesti u svijet čitanja, no istovremeno može i one koji su čitali kao mala djeca dovesti do toga da izgube volju i da prestanu čitati.
Kritika • 18.06.2019.

Anita Peti Stantić : Čitanjem do (spo)razumijevanja

Osnovna poruka knjige je jednostavna: čitanje čovjeku nije prirodno, ono je najsloženija jezična aktivnost. Čitanje smo naučili prije nekoliko tisuća godina, i to je bio jedan od najvažnijih izuma u ljudskoj povijesti jer nam je omogućio intelektualnu evoluciju. Unatoč tome, ljudski mozak nije prirodno „programiran“ za čitanje. U poticanje i učenje čitanja treba uložiti veliki trud.
Razgovor • 19.02.2019.

Zoran Maljković : Nakladnici trebali imati dva direktora koji bi bili ravnopravni: programskog i ekonomsko-prodajnog

Ponekad objavimo neki rukopis za koji unaprijed znamo da neće biti neki hit, ili ulažemo u nešto što za što procijenimo da će, možda jednom biti a u te naslove ulažemo zaradu od komercijalnih knjiga. Cijeli nakladnički svijet tako funkcionira, potpore kao takve ne postoje u ozbiljnom nakladničkom svijetu.
Tema • 06.09.2016.

Izbori 2016. - 10 pitanja političkim strankama o kulturi, knjizi i medijima - Narodna koalicija

Kroz zasebnu strategiju razvoja kulturnih i kreativnih industrija, posebno ćemo se pozabaviti pitanjima razvoja tržišta i poticanja poduzetništva u kulturi, gdje će nam razvoj nakladništva te audiovizualna industrija biti prioriteti. Isto tako nećemo zanemariti glazbu, kao ni sve uspješniji dizajn ili arhitekturu. (Bojan Glavašević)
Tema • 06.09.2016.

Izbori 2016. - 10 pitanja političkim strankama o kulturi, knjizi i medijima - Koalicija za Premijera

Samo ono ministarstvo kulture koje se riješilo svojeg devetnaeststoljetnog, zastarjelog odnosa prema kulturi može sudjelovati u razvoju kulturnih i kreativnih industrija. Upravo na tom polju mi možemo postati i već postajemo konkurentni – i profitabilni. Daljnji razvoj kreativnih industrija imao bi moju beziznimnu podršku. (Milana Vuković Runjić)