Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Prvi prozak na vrh jezika ×

Razgovor • 13.06.2019.

Monika Herceg: Poeziju sam trebala kako bih preživjela onaj dio majčinstva o kojem se kod nas malo govori

Ne razmišljamo često o nekim problemima kada smo u prostoru ugode, imamo svoja dobra primanja, miran život, kavu knjigu i boli nas briga. Ja želim da ta knjiga onda barem nešto napravi tom mirnom čitatelju. Želim da ga makne iz umrtvljenosti. Da pokrene mozak. Najzahvalnija sam bila onim knjigama koje su me najviše boljele...
Razgovor • 04.06.2019.

Prvi prozak na vrh jezika - predstavljamo program i nagrađene autorice: Marinu Gudelj i Lanu Bojanić

Peti festival Prvi prozak na vrh jezika održat će se 11., 12. i 13. lipnja u Zagrebu i predstaviti dobitnike nagrada Prozak, Na vrh jezika, Goran za mlade pjesnike, Ulaznica, Kvirin, Treći trg... Kao uvod u Festival donosimo kraće intervjue s dobitnicama nagrada Prozak i Na vrh jezika za 2018., Marinom Gudelj i Lanom Bojanić.
Vijest • 26.03.2018.

U iščekivanju dobitnika/ca nagrada 'Prozak' i 'Na vrh jezika'

Žiri u sastavu Olja Savičević Ivančević, Marko Pogačar i Kruno Lokotar odabrao je finaliste za nagradu 'Prozak' tj. za najbolji prozni rukopis autorice/autora do 35 godina, kao i za nagradu za poeziju 'Na vrh jezika', a tko su ovogodišnji dobitnici/e objavit će se 28. i 29. 3. na Facebook stranici Prvi prozak na vrh jezika.
Razgovor • 07.06.2017.

Nikola Leskovar : Osjećajnost i empatiju sačuvat ćemo neprestano tražeći ljubav

Osjećajnost i empatiju trenutačno pronalazim u proznim i poetskim statusima na Facebooku koji objavljuju prijatelji pisci i pjesnici. To je čista ljubav. To bi bio i odgovor na pitanje kako sačuvati osjećajnost i empatiju, tako da se neprestano traži ljubav. I čitanje knjiga je ljubav, sjekira za smrznuto more u nama (Kafka).
Razgovor • 06.06.2017.

Lucija Butković : I moja generacija, i sve naredne, bit će emotivne žrtve rata

Roland Barthes napisao je da je govorni aparat dodirni aparat. Mislim da se to može primijeniti i na poeziju – ona mora istovremeno stilski očuđivati i dodirivati čitatelja. Zato pokušavam kombinirati začudno i banalno, pjesmu, često i vrlo nasilno, vratiti na zemlju kad postane previše umjetna.