Kultura i jednakost : Egalitarna kritika multikulturalizma

• Prijevod: Lovorka Cesarec, Enes Kulenović
  • 03/2006.
  • 463, meki uvez
  • ISBN 9532221794
  • Cijena: 23.89 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Granice gotovo svake države na svijetu obuhvaćaju pripadnike više no jedne vjere (i nevjernike) te razne skupine koje se međusobno razlikuju jezično, kulturno, etnički i na druge načine. Ova je knjiga posvećena razlikovanju između zahtjeva postavljenih državi u ime tih skupina koje bi bilo nepravedno ne odobriti i onih koje bi bilo nepravedno odobriti.

Politička teorija, ali i politička praksa multikulturalizma u posljednjih je nekoliko desetljeća stekla veliku popularnost. U "Kulturi i jednakosti" američki politički teoretičar Brian Barry svim srcem pokušava dokazati da iza popularnosti multikulturalizma ne stoje ni dosljedni teorijski argumenti, a ni dugoročno korisne javne politike. Barry se posebno žestoko obrušava na tvrdnje da multikulturalističke politike posebnih prava i posebnog tretmana za kulturno, vjerski ili etnički definirane skupine potpunije ostvaruju ideal jednakosti od tradicionalnog liberalnog pristupa jednakih prava za sve. Ovaj liberalno-egali-taristički protunapad na multikulturalističke pozicije ne štedi nikoga, pa su se na udaru Barrvjeve polemičke oštrice našli i Charles Tavlor, Will Kvmlicka, Iris Marion Young, Bhikhu Parekh kao i drugi brojni politički teoretičari i filozofi.

Knjiga je 2001. dobila nagradu W. J. M. MacKenzie za najbolju politološku knjigu koju dodjeljuje britanska Political Studies Association.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

– Od istog autora –