Prezentacijom do uspjeha : Umijeće predstavljanja
- Nakladnik: Mate
- Prijevod: Zdravka Bušić
- 06/2006.
- 306 str., meki uvez
- ISBN 9532460144
- Cijena: 26.54 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Ključ uspjeha je jasna i usmjerena prezentacija. Dnevno se u svijetu dogodi oko 30 milijuna prezentacija. Milijuni od tih će biti neuspješni, a milijuni će biti ispraćeni zijevanjem - svjetski poznati konzultant i prezentator Jerry Weissman pokazuje kako se povezati s najtežom, najzahtijevnijom publikom - i potaći ih na akciju.
Weissman pokazuje prezenterima, i ne samo njima - svima koji na bilo koji način moraju predstavljati ili prezentirati nešto (od financijskih izvještaja tvrtke, prezentacije novih proizvoda i usluga do primjene multimedije u suvremenoj i modernoj nastavi, bilo to u školama ili na fakultetima), kako da odbace Powerpoint obrasce za prezentacije i nauče ispričati uzbudljive priče fokusirane na ono što zaista interesira slušatelje.
Deseci praktičnih primjera raznih vrsta prezentacija i studija slučajeva te načina oblikovanja slajdova olakšavaju prezenterima da identificiraju svoje stvarne ciljeve i publici, odnosno slušateljima, prenesu poruku koju žele.
Weissman pokazuje prezenterima, i ne samo njima - svima koji na bilo koji način moraju predstavljati ili prezentirati nešto (od financijskih izvještaja tvrtke, prezentacije novih proizvoda i usluga do primjene multimedije u suvremenoj i modernoj nastavi, bilo to u školama ili na fakultetima), kako da odbace Powerpoint obrasce za prezentacije i nauče ispričati uzbudljive priče fokusirane na ono što zaista interesira slušatelje.
Deseci praktičnih primjera raznih vrsta prezentacija i studija slučajeva te načina oblikovanja slajdova olakšavaju prezenterima da identificiraju svoje stvarne ciljeve i publici, odnosno slušateljima, prenesu poruku koju žele.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.