Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

knjižari ×

Tema • 15.02.2024.

Zajednica nakladnika i knjižara HGK – muke po zapisnicima

Ako je problem HGK da kao neku protuvrijednost plaćenoj članarini članstvo dobiva pravovremene sažetke o tome čime se sve Vijeće na svojim sjednicama bavi, koje su bile teme na dnevnom redu te kako pojedini članovi/ce promišljaju iste, tada Zajednica nakladnika i knjižara pada na osnovnom komunikacijskom modelu koji bi trebao biti dio svake organizirane strukovne ili poslovne udruge.
Vijest • 30.06.2022.

Izborna sjednica Zajednice nakladnika i knjižara pri HGK izabrala novog/starog predsjednika – Slavka Kozinu

Na danas održanoj višesatnoj sjednici Zajednice nakladnika i knjižara (ZNK) pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) izabrano je novo vodstvo zajednice. Novi/stari predsjednik je Slavko Kozina iz nakladničke kuće Naša djeca, a njegov zamjenik je Zvonimir Čimić iz Znanja. Izabrano je i novo Vijeće ZNK, kao i novi Poslovnik o radu.
Tema • 29.06.2022.

Tko kroji novo ruho Zajednice nakladnika i knjižara?

Ako će se inzistirati na prihvaćanju ponderiranog modela glasanja lako bi se moglo dogoditi da se ZNK u četvrtak 30. lipnja 2022. na svojoj izbornoj plenarnoj sjednici nakon 25+ godina definitivno raspadne, jer većina nakladnika i knjižara ipak smatra da je dosadašnji model 1 tvrtka 1 glas i dalje najbolji, da je dio već duže tradicije ZNK, i da je praksa do sada pokazala da "mali" ionako zapravo nikad nisu...
Tema • 14.08.2021.

Katalog knjiga na prodaju - sve na jednom mjestu

Tko zna, možda će nas i mjere potpore kontra pandemije COVID-19 dodatno potaknuti da se u nekim segmentima vratimo na početak 2000-ih kada se činilo da smo na dobrom putu da hrvatsko tržište knjiga približimo u svijetu normalnim standardima i da razvijamo digitalna rješenja koja dokazano mogu unaprijediti distribuciju, prezentaciju i prodaju knjiga.
Tema • 18.02.2021.

Knjiga svima i svuda u godini čitanja, kupovanja i poklanjanja knjiga

Nije sporno niti da se osim prodaje najnovijih izdanja treba rješavati i starih zaliha (pa i 'betona' u skladištima), ali nije potrebno čekati sajmove ili organizirati neugledne vašare i rasprodaje knjiga ako je moguće da tijekom cijele godine iskoristi tj. izdvojiti i posebno označi prikladan dio prostora u knjižarama, i onim manjim i onim velikim, i kreirati u njima prepoznatljive i marketinški...