Što vaš generalni direktor želi da znate : Upotrijebite poslovnu pronicavost kako biste shvatili kako doista funkcionira vaša tvrtka
- Nakladnik: Mozaik knjiga
- Prijevod: Mirna Čubranić
- 04/2010.
- 162 str., meki uvez s klapnama
- ISBN 9789531407168
- Cijena: 13.14 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Jeste li ikad primijetili daje poslovna mudrost najboljih svjetskih generalnih direktora slična uličnoj mudrosti? Oni osjećaju gdje se nalaze prilike i kako ih treba iskoristiti. I njihove kompanije stalno stvaraju novac, iz godine u godinu.
Koliko je drugačije upravljati velikom kompanijom nego prodavati voće s kolica ili voditi malu trgovinu u nekom selu? U osnovi, ne baš mnogo drugačije, prema riječima Rama Charana. Od njegova djetinjstva u Indiji, gdje je radio u obiteljskoj trgovini cipelama, do obrazovanja na Harvard Business Schoolu i svakodnevnog posla savjetnika brojnim najboljim svjetskim generalnim direktorima, Ram shvaća posao kao malo tko.
Najbolji generalni direktori nadareni su za svođenje i najkompleksnijeg poslovanja na osnove - one iste osnove obiteljske trgovine cipelama. Oni imaju poslovnu pronicavost - sposobnost usredotočivanja na osnove i stvaranja novca za kompaniju.
Knjiga "Što vaš generalni direktor želi da znate" hvata te uvide i objašnjava jasnim, jednostavnim jezikom kako učiniti ono što veliki direktori čine instinktivno i uporno:
- Shvatiti osnovne sastavne elemente poslovanja i uporabiti ih da biste dokučili kako vaša kompanija stvara novac i funkcionira u cijelosti.
- Odlučiti što učiniti, bez obzira na mnoštvo svakodnevnog posla i kompleksnost stvarnoga svijeta.
Mnogi ljudi troše silan novac na diplomu iz poslovnog upravljanja, a ne nauče spojiti te dijelove slagalice. Mnogima pak nedostaje formalno obrazovanje i osjećaju se isključeni iz direktorskog društva. "Što vaš generalni direktor želi da znate" lišava poslovanje misterija i pokazuje tajne uspjeha kojima su se poslužile poslovne legende kao što je Jack Welch iz General Electrica.
Koliko je drugačije upravljati velikom kompanijom nego prodavati voće s kolica ili voditi malu trgovinu u nekom selu? U osnovi, ne baš mnogo drugačije, prema riječima Rama Charana. Od njegova djetinjstva u Indiji, gdje je radio u obiteljskoj trgovini cipelama, do obrazovanja na Harvard Business Schoolu i svakodnevnog posla savjetnika brojnim najboljim svjetskim generalnim direktorima, Ram shvaća posao kao malo tko.
Najbolji generalni direktori nadareni su za svođenje i najkompleksnijeg poslovanja na osnove - one iste osnove obiteljske trgovine cipelama. Oni imaju poslovnu pronicavost - sposobnost usredotočivanja na osnove i stvaranja novca za kompaniju.
Knjiga "Što vaš generalni direktor želi da znate" hvata te uvide i objašnjava jasnim, jednostavnim jezikom kako učiniti ono što veliki direktori čine instinktivno i uporno:
- Shvatiti osnovne sastavne elemente poslovanja i uporabiti ih da biste dokučili kako vaša kompanija stvara novac i funkcionira u cijelosti.
- Odlučiti što učiniti, bez obzira na mnoštvo svakodnevnog posla i kompleksnost stvarnoga svijeta.
Mnogi ljudi troše silan novac na diplomu iz poslovnog upravljanja, a ne nauče spojiti te dijelove slagalice. Mnogima pak nedostaje formalno obrazovanje i osjećaju se isključeni iz direktorskog društva. "Što vaš generalni direktor želi da znate" lišava poslovanje misterija i pokazuje tajne uspjeha kojima su se poslužile poslovne legende kao što je Jack Welch iz General Electrica.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.