Tema •
29.12.2022.
Godine (ne)čitanja : Primjeri dobre prakse poticanja čitanja i kupovanja knjiga
U Hrvatskoj još uvijek prevladavaju 'konvencionalnije' metode promoviranja knjige i čitanja, tu i tamo jaći marketing rezerviran je samo za najveće uspješnice, ali neke osmišljenije marketinške kampanje još nismo vidjeli. Vrijeme je da kombinirano konvencionlanije metode poticanja čitanja u različitim dobnim skupinama s uobičajenim marketinškim metodama koje se primjenjuje u oglašavanju različitih...
Tema •
28.12.2022.
Godine (ne)čitanja : Kako ubrzati Nacionalnu strategiju poticanja čitanja?
Svaka medalja ima svoju drugu stranu, pa tako i priča o Nacionalnoj strategiji poticanja čitanja ima svoje lice i naličje. Deset godina nakon što je krenula inicijativa za njezino donošenje dugi je period, i možda pojedinci misle da je Strategija samo skup već postojećih aktivnosti i da je dovoljno osigurati tek malo više pogonskom goriva, no tako se ne rješava problem koji zahtjeva hitne intervencije.