Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Anita Peti-Stantić ×

Preporuka • 08.12.2022.

Anita Peti-Stantić: Može li nas znanost izvući iz crne rupe u koju upadamo?

Hawking uspoređuje suvremeni brzi razvoj umjetne inteligencije s razvojem nekih drugih izuma upozoravajući na to kako bismo u budućnosti koja je na neki način već tu, kad je riječ o moćnim tehnologijama, kao što su nuklearno oružje, sintetička biologija i umjetna inteligencija, trebali planirati unaprijed, a ne gasiti požare nakon što nastanu.
Najava • 22.10.2022.

S Majom Kastelic o slikovnicama bez teksta

Navikli smo na slikovnice u kojima se ilustracije i tekst skladno nadopunjuju. No postoje i slikovnice bez riječi. Jedna od njih je 'Dječak i kuća' nagrađivane slovenske ilustratorice Maje Kastelic. S Majom na Čigraonici o slikovnicama bez teksta razgovaraju prevoditeljica i slovenistica Anita Peti-Stantić te urednica i književna kritičarka Marija Ott Franolić.
Preporuka • 17.05.2022.

Anita Peti-Stantić: Što nam o nama samima može reći matematičar?

Ovo nije knjiga za matematičare, jer se autor u njoj bavi mnogim društvenim problemima kao što su odnos obrazovanja i ekonomije, pa onda znanosti, demokracije i centralizacije, ali i suradnje, organizacije države, politike i financijske krize, vjere i nejednakosti. Nisu li to teme koje bi svakog angažiranog intelektualca danas trebale zanimati?
Preporuka • 23.03.2022.

Anita Peti-Stantić: Zašto su nam učitelji i učenje važni?

Jasno joj je da je u promjeni pristupa učenju i poučavanju, kao i u promjeni stava mladih prema učenju, jedan od najvažnijih zadataka trajno pružati potporu budućim i sadašnjim učiteljima od kojih se traži da razviju nove vještine za 21. stoljeće te da postanu sposobni upravljati projektima utemeljenima na fenomenima.
Kritika • 07.04.2021.

Anita Peti-Stantić i Vedrana Stantić: Znati(želja)

Ako su dobro napisani, popularno-znanstveni tekstovi potiču na samostalno, analitičko i logičko razmišljanje, na skeptičnost. To je osobito važno za srednjoškolce, navode autorice, jer mozak između trinaeste i devetnaeste godine postaje sposoban razumjeti teorijske koncepte i složene teorijske odnose, a uz to, mnogi se učenici u tom razdoblju nađu u procjepu između dječje i odrasle literature.