Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

čitanje ×

Tema • 30.11.2023.

Slovenske pčele i knjige na Sajmu knjiga u Frankfurtu

Slovenski nastup na sajmu u Frankfurtu nije sastojao samo od pokazivanja knjiga i klasičnog predstavljanja autora, nego su središte događanja bili brojni programi organizirani na nacionalnom štandu i na dvije pozornice u središnjem paviljonu.
Preporuka • 20.09.2023.

Kako si? Kako ste? Kako sam ja?

Zašto mislim da je ova knjiga posebno vrijedna? Zato što su je pisali mladi za mlade. Tekstove u knjizi pisali su mnogi stručni mladi ljudi, njih 18, koji se u svom krugu susreću s mnogim pitanjima i problemima kojima se bave u ovoj knjizi. Kao što sam već spomenula, a vidljivo je i iz podnaslova, knjiga je znanstveno utemeljena, a ipak sasvim jednostavno pisana i lako prohodna za čitatelja kojeg možda ne...
Vijest • 21.04.2023.

Objavljeni rezultati istraživanja o čitanosti i kupovini knjiga u Hrvatskoj - kako zaustaviti pad?

U proteklih godinu dana barem jednu knjigu pročitalo je 40 posto građana Hrvatske, što ukazuje na nastavak trenda pada čitanosti u odnosu na protekle godine. Podatak je to iz Istraživanja o čitanosti i kupovini knjiga u Republici Hrvatskoj koje je predstavljeno na otvorenju Noći knjige u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.
Tema • 29.12.2022.

Godine (ne)čitanja : Primjeri dobre prakse poticanja čitanja i kupovanja knjiga

U Hrvatskoj još uvijek prevladavaju 'konvencionalnije' metode promoviranja knjige i čitanja, tu i tamo jaći marketing rezerviran je samo za najveće uspješnice, ali neke osmišljenije marketinške kampanje još nismo vidjeli. Vrijeme je da kombinirano konvencionlanije metode poticanja čitanja u različitim dobnim skupinama s uobičajenim marketinškim metodama koje se primjenjuje u oglašavanju različitih...
Tema • 27.12.2022.

Godine (ne)čitanja : Odgovornost medija za popularizaciju knjige i čitanja

Posljedica navedenih uređivačkih koncepcija, ali i višegodišnje nesposobnosti države da se kvalitetnije pomogne medijskom sektoru, jest da se za razliku od popularnijih beletrističkih i publicističkih naslova vrlo slabo prati produkcija društveno-humanističkih izdanja, dok znanstvena knjiga postaje potpuno nevidljiva, bez i najelementarnijih informacija o njoj.