Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

književne nagrade ×

Tema • 20.12.2020.

Trebaju li organizatori književnih nagrada potražiti partnere u knjižarama?

Nije isto dočekaju li vas dan-dva poslije proglašenja nagrade knjižarski izlozi urešeni npr. plakatima i primjercima nagrađene knjige ili vas dočeka 'tišina', kao da se ništa nije dogodilo, kao da nagrada nije dodijeljena. Čak i medijski najbolje iskomunicirane hrvatske književne nagrade ako nemaju svoj odraz u knjižarskim izlozima i u prostoru knjižara, ne mogu niti izbliza polučiti željeni promotivni...
Vijest • 08.12.2020.

Odabrano šest finalista književne Nagrade Fric za 2019./2020.

Cvijetić, Gregur, Kaplan, Nikolaidis, Periš i Prtenjača autori su 6 naslova koji su ušli u finale književne nagrade Fric koja se već četvrtu godinu u organizaciji tjednika Express dodjeljuje za najbolju proznu neprevedenu knjigu premijerno objavljenu u Hrvatskoj u razdoblju 1. srpnja 2019. – 30. lipnja 2020.
Vijest • 09.09.2020.

Francusko izdanje romana 'Adio kauboju' Olje Savičević Ivančević u konkurenciji za nagradu Premier roman

Upravo objavljeno francusko izdanje romana 'Adios Cow-boy' (Adio kauboju) Olje Savičević Ivančević ušlo je u uži izbor za nagradu Prix du Premier Roman 2020 koja se dodjeljuje za najbolji prvi roman objavljen u Francuskoj u međunarodnoj konkurenciji.
Vijest • 16.04.2020.

Poznato 11 polufinalista za književnu nagradu tportala za najbolji hrvatski roman

Na 13. natječaj za najbolji hrvatski roman pristiglo je 50 romana, od kojih je žiri odabrao njih 11 koji ostaju u konkurenciji za književnu nagradu tportala. Književnu nagradu tportala u vrijednosti od 50 tisuća kuna dobit će autorica ili autor najboljeg romana izdanog u Hrvatskoj u 2019. godini.
Tema • 21.12.2019.

Koliko nam znače književne nagrade?

Za slabu percepciju književnih nagrada u javnosti dio krivnje ide organizatorima, a dio svakako treba pripisati i čestoj neinventivnosti nakladnika nagrađenih knjiga, koji gotovo da i ne pokušavaju na neki od dostupnih im marketinških načina osmišljenije komunicirati da imaju nagrađenu knjigu. Nevini nisu niti knjižari jer u knjižarama se rijetko može vidjeti neku knjigu jasno označenu da je dobila neku...