Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

putopis ×

Kritika • 11.02.2025.

Julijana Matanović: Stoji ti put & Ivana Šojat: Tri carstva

U centraliziranoj državi koja se, k tome, ne može pohvaliti bog zna kakvim kulturnim politikama, nikom, pa tako ni zagrebačkim izdavačima, nije lako. Ne treba stoga isticati kakav je izazov pokrenuti izdavačku kuću izvan Zagreba, ali i izvan kojeg od regionalnih središta, a koja će pored toga biti fokusirana na književnost – kako na domaću, tako i na stranu; kako na klasike, tako i na recentnu produkciju.
Kritika • 07.01.2025.

Velibor Čolić : O ljudima, hrani i bogovima

Tekst je pisan u fluidnom, šeretskom prezentu. Opisi lokaliteta i situacija ležerni su, brzopotezni, kao usput zapisani, ali izrazito lirski, blago filozofični, gotovo zaumni. Jezik je famozan, gust, tekuć, topao, kako smo od Čolića navikli, treba to moći baš tako uobličiti. Neporecivo je da su kvadrati naizgled nepretencioznih opažanja produkt živog, bogme i pjesničkog uma, a to je za knjigu, za...
Najava • 11.09.2024.

Predstavljanje novog putopisa Jasena Boke 'Od Dnjepra do Jadrana'

Nakladnička kuća Profil organizira u srijedu, 11. rujna 2024. predstavljanje novog putopisa Jasena Boke "Od Dnjepra do Jadrana". Predstavljanje će se održati u Knjižnici i čitaonici Bogdana Ogrizovića (Zagreb) a uz autora o knjizi će govoriti arheologinja Pija Šmalcelj Novaković i urednica Ivana Žderić, dok će ulomke iz knjige čitati Urša Raukar-Gamulin.
Vijest • 06.09.2022.

Martina Divić dobitnica nagrade 'Dijana Klarić' za najbolji putopis na Croatian Travel Festivalu 2022.

Ovogodišnji Croatian Travel Festival u Šibeniku je okupio brojne putnike i putopisce, a u nedjelju je završio dodjelom nagrada 'Dijana Klarić', jedine nagrade koja se u Hrvatskoj dodjeljuje putnicima i putopiscima. Dobitnica nagrade za Najbolji putopis je Martina Divić za knjigu 'Ne postoji sutra u Atru: Priče iz Afrike' (izdavač: Libricon).
Kritika • 29.04.2022.

Helena Sablić Tomić : Kartografija ljubavi

Za razliku od Magrisove kulturološke freske, ovdje je riječ o puno intimnijoj, osobnoj priči Helene Sablić Tomić, iako je (pod)naslovljena gotovo identično: 'Dunavom'. Umjesto kroz biografiju kontinenta, protičemo kroz biografiju autorice koja je istovremeno i dirljiva posveta rijeci. 'Kartografija ljubavi' nije klasična dnevnička proza, no pripada onome što bi se moglo nazvati autobiografskim atlasom.