Isus pere bjelje ili kako je Crkva izmislila marketing
- Nakladnik: Fraktura
- Prijevod: Mirna Čubranić
- 09/2010.
- 176 str., tvrdi uvez s ovitkom
- ISBN 9789532661613
- Cijena: 18.45 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Merchandising, PR, copywriter, product manager… ako ste mislili da su to pojmovi izmišljeni u proteklom stoljeću, varate se. Mnogo prije nego je marketing dobio oblik kakvog znamo danas, izmislila ga je, još prije dvije tisuće godina, Crkva.
U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: "Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene."
Knjiga "Isus pere bjelje" nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.
***
Bruno Ballardini, publicist, filozof i copywriter, rođen je u Veneciji 1954. Profesor je jezika i marketinga na Fakultetu komunikacije Sveučilišta u Rimu. U ranim 80-im radio je kao copywriter za nekoliko multinacionalki, studirao i glazbenu kompoziciju i elektroničku glazbu. Objavio je nekoliko knjiga, uglavnom iz područja teorije komunikacije i marketinga. Trenutačno živi između Rima i Tokija.
U ovoj intrigantnoj knjizi talijanski teoretičar komunikacije i copywriter Bruno Ballardini pokazuje da Crkva uspješno primjenjuje jedan etički potrošački model koji se temelji na potrošnji etike. Mit o Raju potrošače motivira na kupnju, usluga se sastoji u tumačenju proizvoda javnosti, a ako ste mislili otići konkurenciji, tu je prva zapovijed: "Ja sam Bog tvoj, nemoj imati drugih bogova uz mene."
Knjiga "Isus pere bjelje" nije namijenjena samo vjernicima ili marketinškim stručnjacima, već svima koji žele saznati na koji način jedna ideja, uz smišljenu strategiju, može zavladati svijetom i stoljećima regrutirati nove potrošače.
***
Bruno Ballardini, publicist, filozof i copywriter, rođen je u Veneciji 1954. Profesor je jezika i marketinga na Fakultetu komunikacije Sveučilišta u Rimu. U ranim 80-im radio je kao copywriter za nekoliko multinacionalki, studirao i glazbenu kompoziciju i elektroničku glazbu. Objavio je nekoliko knjiga, uglavnom iz područja teorije komunikacije i marketinga. Trenutačno živi između Rima i Tokija.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.