Uvod u medije i medijsku pismenost
- Nakladnik: Leykam international
- 12/2023.
- 172 str., meki uvez
- ISBN 9789533401454
- Cijena: 20.00 eur
- Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Knjiga Nade Zgrabljić Rotar "Uvod u medije i medijsku pismenost" namijenjena je studentima komunikologije i drugih društvenih disciplina, polaznicima poslijediplomskih studija, profesorima i široj javnosti koju zanimaju mediji u sažetoj dijakronijskoj i sinkronijskoj perspektivi.
Teme u knjizi su Mediji i masovna komunikacija; Tradicionalni mediji - Tisak, Radio, Televizija; Internet i komunikacija; Novi mediji u digitalnom dobu - WWW, Portali, Facebook, YouTube, Google, Wikipedija; Mediji i kultura, Mediji i javnost, Medijski sustav, Medijska industrija, Koncept i paradigme medijske pismenosti.
Znanstveni recenzenti knjige su prof. dr. sc. Viktorija Car i prof. dr. sc. Nenad Prelog, a stručni recenzent je novinar i diplomat u mirovini Mirko Bolfek.
Ovo je jedan od Leykamovih uvoda, među do sada objavljenima, koji je uvod u najužem smislu te riječi. Jedno je od (knjiških) mjesta u kakvima bi obrazovanje u 21. stoljeću trebalo započinjati.
Nikica Gilić
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.