Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Jack Welch Suzy Welch Suzy Welch

Odgovori

  • Nakladnik: Naklada Zadro
  • Prijevod: Mirna Petani, Branka Cimermanović
  • 04/2007.
  • 232 str., tvrdi uvez s ovitkom
  • ISBN
  • Cijena: 29.86 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Uspješnicom iz 2005. godine, pod naslovom "Kako pobijediti", Jack i Suzy Welch stvorili su neuobičajen dokument, koji je u istovrijeme filozofska rasprava o temeljnim metodama poslovanja, ali i sasvim praktičan poduzetnički priručnik. Cijela knjiga prožeta je Jackovom karakterističnom spontanošću i vjerom da se sve može postići. Prema riječima legendarnog ulagača Warrena E. Buffetta, činilo se kako poslije nje «nikakve knjige o upravljanju više neće biti potrebne».

Suprotno očekivanjima, knjiga je razotkrila neutaživu potrebu ljudi da govore o poslu. Otkako je objavljena, Welchovi su primili na tisuće pitanja. Obraćali su im se poslovni ljudi svih obrazovnih i hijerarhijskih razina, studenti i umirovljenici. Zanimale su ih različite teme: od vodstva i globalne konkurencije do rada u obiteljskim tvrtkama, rada sa strogim šefovima i usavršavanja timskog rada. U njihove sandučiće slila su se pitanja o praktički svim vrstama posla i poslovnih izazova. Neka pitanja zvuče poznato, neka iznenađuju, neka su oštra i provokativna, nekima se nastoji otkriti sama srž poslovnog problema, no svima im je zajedničko da su nevjerojatno stvarna.

U ovoj knjizi Jack i Suzy Welch hvataju se ukoštac s pitanjima koja smatraju najrelevantnijima. I dok na njih izravno i otvoreno odgovaraju, oni zapravo nastavljaju razgovor što su ga sa čitateljima započeli knjigom "Kako pobijediti". Taj dijalog neobično je zanimljiv i bez sumnje vrlo koristan za svakoga tko želi vlastitim radom pridonijeti rastu i uspješnosti svoje organizacije.


U nastanku knjige proslavljenom je menadžeru pomagala Suzy Welch, dugogodišnja urednica časopisa Harvard Business Review. Studirala je na Sveučilištu Harvard, uključujući i Harvard Business School. Autorica je brojnih članaka o vodstvu, kreativnosti, promjeni i ponašanju u organizaciji te suautorica više knjiga o visokom menadžmentu.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –