Kako pobijediti
- Nakladnik: Naklada Zadro
- Prijevod: Mirna Petani
- 11/2005.
- 376, tvrdi uvez
- ISBN 9531820686
- Cijena: 39.15 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Jack Welch zna kako pobijediti. Tijekom četrdesetogodišnje karijere u General Electricu, tvrtka je pod njegovim vodstvom iz godine u godinu na brojnim tržištima širom svijeta bivala sve uspješnija, neprekidno se boreći protiv nesmiljene konkurencije. Njegov iskreni pristup upravljanju, koji u svemu priznaje samo ono najbolje, postao je zlatnim standardom u poslovnome svijetu, a njegova neumorna usredotočenost na ljude, timski rad i dobit teško će naći premca.
Otkako je 2001., kao generalni direktor i predsjednik korporacije General Electric, otišao u mirovinu, Welch je na svojim putovanjima po cijelom svijetu održao niz predavanja pred više od 250.000 ljudi, odgovarajući na njihova pitanja iz različitih poslovnih područja.
Nadahnut svojim slušateljima i zanimanjem koje su oni pokazali za jasnim smjernicama, Welch je napisao knjigu koja je istodobno i filozofska i pragmatična, knjigu koja je predodređena postati poslovnom biblijom za nove naraštaje. U njoj su jasni odgovori na najteža pitanja s kojima se ljudi susreću u poslu i izvan njega, a Welchov optimističan, beskompromisan i odlučan pristup temama o kojima piše istinski plijeni pozornost čitatelja.
Welch se obraća ljudima na svim razinama organizacije, u velikim i u malim tvrtkama: od radnika u proizvodnim pogonima do magistara ekonomskih znanosti, od voditelja projekata do članova višeg menadžmenta. Pritom je njegov cilj pomoći svakome tko u sebi nosi strast za uspjehom.
U nastanku knjige proslavljenom je menadžeru pomagala Suzy Welch, dugogodišnja urednica časopisa Harvard Business Review. Studirala je na Sveučilištu Harvard, uključujući i Harvard Business School. Autorica je brojnih članaka o vodstvu, kreativnosti, promjeni i ponašanju u organizaciji te suautorica više knjiga o visokom menadžmentu.
Otkako je 2001., kao generalni direktor i predsjednik korporacije General Electric, otišao u mirovinu, Welch je na svojim putovanjima po cijelom svijetu održao niz predavanja pred više od 250.000 ljudi, odgovarajući na njihova pitanja iz različitih poslovnih područja.
Nadahnut svojim slušateljima i zanimanjem koje su oni pokazali za jasnim smjernicama, Welch je napisao knjigu koja je istodobno i filozofska i pragmatična, knjigu koja je predodređena postati poslovnom biblijom za nove naraštaje. U njoj su jasni odgovori na najteža pitanja s kojima se ljudi susreću u poslu i izvan njega, a Welchov optimističan, beskompromisan i odlučan pristup temama o kojima piše istinski plijeni pozornost čitatelja.
Welch se obraća ljudima na svim razinama organizacije, u velikim i u malim tvrtkama: od radnika u proizvodnim pogonima do magistara ekonomskih znanosti, od voditelja projekata do članova višeg menadžmenta. Pritom je njegov cilj pomoći svakome tko u sebi nosi strast za uspjehom.
U nastanku knjige proslavljenom je menadžeru pomagala Suzy Welch, dugogodišnja urednica časopisa Harvard Business Review. Studirala je na Sveučilištu Harvard, uključujući i Harvard Business School. Autorica je brojnih članaka o vodstvu, kreativnosti, promjeni i ponašanju u organizaciji te suautorica više knjiga o visokom menadžmentu.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.