
Lobiranje : interesne skupine i kanali utjecaja u EU
- Nakladnik: Planetopija
- 07/2007.
- 208 str., meki uvez
- ISBN
- Cijena: 17.92 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Knjiga vrlo aktualne tematike predstavlja prvo sustavno, cjelovito obrađeno i znanstveno utemeljeno djelo domaćeg autora koje se bavi pitanjima lobiranja i uloge interesnih skupina u procesu europskog integriranja. Vidačak nastoji pridonijeti razumijevanju uloge organiziranih interesa u političkom sustavu i procesima odlučivanja u Europskoj uniji.
Knjiga je namijenjena istraživačima, nastavnicima, studentima, kreatorima javnih politika, organizacijama civilnog društva kao i širem krugu zainteresiranih čitatelja, a poslužiti će i kao vodič ili barem podsjetnik svima koji su već uključeni ili se tek namjeravaju upustiti u zahtjevnu lobističku utakmicu u Bruxellesu.
Knjiga je namijenjena istraživačima, nastavnicima, studentima, kreatorima javnih politika, organizacijama civilnog društva kao i širem krugu zainteresiranih čitatelja, a poslužiti će i kao vodič ili barem podsjetnik svima koji su već uključeni ili se tek namjeravaju upustiti u zahtjevnu lobističku utakmicu u Bruxellesu.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.