Kritika •
18.06.2019.
Anita Peti-Stantić : Čitanjem do (spo)razumijevanja
Osnovna poruka knjige je jednostavna: čitanje čovjeku nije prirodno, ono je najsloženija jezična aktivnost. Čitanje smo naučili prije nekoliko tisuća godina, i to je bio jedan od najvažnijih izuma u ljudskoj povijesti jer nam je omogućio intelektualnu evoluciju. Unatoč tome, ljudski mozak nije prirodno „programiran“ za čitanje. U poticanje i učenje čitanja treba uložiti veliki trud.
Najava •
11.06.2019.
Tribina - Volim čitati, bježim od lektire
Koje su praktične metode kojima se u razredu može poticati čitanje? Koji su autori danas djeci prispodobivi i koje sami rado čitaju? Što bi se trebalo promijeniti s novim kurikulumom i koliko se na promjene mora još čekati? O svemu tome će govoriti profesorica hrvatskog jezika Jelena Popović i moderatorica, književna teoretičarka Marija Ott Franolić.