Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Istraživanje tržišta knjiga ×

Tema • 23.05.2023.

Zašto nas ne vole statistike?

Ulagati u obrazovanje i u kulturu, ulagati sasvim konkretno a ne deklarativno u provođenje Nacionalne strategije poticanja čitanja (NSPČ) znači zagrabiti dublje u državni proračun i tijekom ne jedne godine već kontinuirano tijekom barem tijekom jedne decenije investirati u sve one segmente i modele poticanja čitanja koji se u svakoj ozbiljnijoj europskoj zemlji smatraju nužnim.
Vijest • 21.04.2023.

Objavljeni rezultati istraživanja o čitanosti i kupovini knjiga u Hrvatskoj - kako zaustaviti pad?

U proteklih godinu dana barem jednu knjigu pročitalo je 40 posto građana Hrvatske, što ukazuje na nastavak trenda pada čitanosti u odnosu na protekle godine. Podatak je to iz Istraživanja o čitanosti i kupovini knjiga u Republici Hrvatskoj koje je predstavljeno na otvorenju Noći knjige u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.
Vijest • 22.04.2022.

Noć knjige predstavila rezultate istraživanja tržišta knjiga u Republici Hrvatskoj za 2022.

Organizatori Noći knjige, jedanaestu godinu zaredom, naručuju istraživanje tržišta knjiga u Republici Hrvatskoj – kao rekapitulaciju stanja u društvu kada su u pitanju knjiga i čitanje. To je ujedno jedino relevantno istraživanje koje govori o čitanosti i kupovini knjiga među hrvatskim stanovništvom.
Tema • 24.04.2021.

Rezultati istraživanja tržišta knjiga u Republici Hrvatskoj za 2021.

Organizatori Noći knjige, desetu godinu zaredom, naručuju istraživanje tržišta knjiga u Republici Hrvatskoj – kao rekapitulaciju stanja u društvu kada su u pitanju knjiga i čitanje. To je ujedno jedino relevantno istraživanje koje govori o čitanosti i kupovini knjiga među hrvatskim stanovništvom. Zahvaljujući kontinuitetu, omogućava praćenje trendova kroz dulje vremensko razdoblje.
Tema • 27.05.2020.

Zašto bi trebalo više kupovati knjige?

Bez povećanja prodaje i bez dovoljno novih i raznovrsnih knjiga, neće se dogoditi niti željeni pomaci u čitanju, niti će knjižna industrija u Hrvatskoj čvrsto stati na noge. Ako ne želimo da knjiga bude proizvod od marginalne važnosti i vrijednosti, potrebno je ulagati i u specifične, pomno priređene marketinške kampanje, koje bi imale za cilj poticati i na kupnju knjiga i na čitanje.