Kakvi su Hrvati : Ogledi o hrvatskom identitetu, imidžu i neiskorištenim potencijalima
- Nakladnik: Fokus komunikacije
- 10/2016.
- 303 str., meki uvez
- ISBN 9789533490359
- Cijena: 13.14 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Što Hrvati misle o sebi, a što drugi govore o nama? Zašto su Šveđani nekada plašili malu djecu s Hrvatima? Čemu su Hrvati podučili Europu? Otkud nam kompleks male zemlje i nemoćnog naroda? Kakva je razlika između Hrvata i Srba? Kako se postaje Hrvat? Zašto domoljublje u Hrvatskoj nije "in"? Zašto Hrvati najbolje uspijevaju u inozemstvu? Imaju li drugi narodi toliko ljubomore i jala? Kojim smo mitovima opčinjeni i zašto? Zašto slavimo svetog Patrika, zaštitnika Irske, a nemamo pojma tko je zaštitnik Hrvatske? Zašto je hrvatska diplomacija tako neučinkovita? Što hrvatska mora naučiti od svoje Dubrovačke Republike? Može li katolik biti dobar lider u Hrvatskoj? Zašto Europa uživa u hrvatskom maslinovom ulju, a uopće ne poznaje hrvatska vina? Koje su najveći hrvatski aduti za globalno tržište? Zašto kiša može uništiti jedino turističku sezonu u Hrvatskoj? Zašto smo prokockali ulazak u Europsku uniju i kako ipak možemo postati globalni brend?
To su samo neka od pitanja na koja ćete pronaći iscrpne i argumentirane odgovore u novoj knjizi Bože Skoke, profesora Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
Riječ je o izabranim analizama i esejima koje je proteklih pet godina objavljivao u Večernjem listu te još nekim izdanjima, ali u izvornoj verziji (budući da su neki kraćeni zbog prilagodbe novinskim izdanjima) i novoj uređivačkoj opremi koju potpisuje urednik Boris Beck.
U Hrvatskoj nema mnogo djela o identitetu i imidžu Hrvatske, a knjiga Kakvi su Hrvati inovativno se uklapa među djela kao što su "Hrvatska 2020." Velimira Sriće, "Hrvatske posebnosti" Feđe Vukića, "Hrvatski kulturni i politički identitet" Eduarda Kalea te zbornike "Hrvatski identitet" Matice hrvatske, "Hrvatski nacionalni identitet u globalizirajućem svijetu" urednika Nevena Budaka i Vjerana Katunarića te "Hrvatski identitet u promjeni" urednika Ivana Cifrića.
Predgovor za knjigu je napisao akademik Zvonko Kusić: "... autor podsjeća na mnoga naša identitetska obilježja i komparativne prednosti koje nam mogu vratiti samopouzdanje, osloboditi nas nametnutih kompleksa te nas u punom sjaju predstaviti globaliziranom svijetu u kojem će Hrvatska sa svojim identitetom uvijek biti jedna, jedinstvena i prepoznatljiva."
Božo Skoko redoviti je profesor strateškog komuniciranja na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i gostujući profesor javne diplomacije na veleučilištu Edward Bernays te publicist i komunikacijski stručnjak. Suutemeljitelj je Millenium promocije (MPR), jedne od vodećih i najstarijih agencija za komunikacijski menadžment u Hrvatskoj. Bivši je novinar i urednik Hrvatske radiotelevizije. Autor je osam knjiga, uključujući sveučilišni udžbenik "Strateško komuniciranje država" te uspješnice "Kakvi su Hrvati" (2016.), "Hrvatski velikani" (2014.) te "Hrvatska i susjedi" (2010.). Rođen je u Ljubuškom 1976. godine.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.