Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Jaynie L. Smith William G. Flanagan

Kako stvoriti konkurentsku prednost : Dajte klijentu razlog da izabere vas a ne vašu konkurenciju

  • Nakladnik: Naklada Ljevak
  • Prijevod: Nikola Krnjaić
  • 12/2007.
  • 207 str., meki uvez
  • ISBN 978–953–178–8960
  • Cijena: 15.93 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Ako mislite da poznajete svoje konkurentske prednosti, razmislite ponovo.

Zašto bih poslovao s tobom, a ne s tvojim konkurentom? Bilo da ste trgovac na malo, proizvođač, distributer ili davatelj usluga - ako ne možete odgovoriti na ovo pitanje, sigurno ćete izgubiti kupce, klijente i tržišni udjel. Ova knjiga će vam pomoći da razumijete kako je prepoznavanje vaših konkurentskih prednosti (i njihovo razglašavanje na tržištu) najbolja garancija sklapanja poslova, zadržavanja klijenata i velike prednosti pred konkurencijom.

Pet fatalnih pogrešaka koje se događaju većini poduzeća su:
1. Nemaju konkurentsku prednost, ali misle da je imaju.
2. Imaju konkurentsku prednost, no ne znaju koja je pa umjesto da je iskoriste pribjegavaju snižavanju cijena.
3. Svjesni su svojih konkurentskih prednosti no zaboravljaju o njima informirati svoje klijente.
4. Svoje "jake strane" pogrešno proglašavaju konkurentskim prednostima.
5. Ne obraćaju dovoljno pozornosti konkurentskim prednostima kada donose strateške i operativne odluke.

Identificiranjem svojih konkurentskih prednosti i stvaranjem novih možete ispraviti ove skupe pogreške. Konzultantica, glasnogovornica i stručnjakinja za konkuretnske prednosti Jaynie Smith iznosi brojne primjere malih i velikih tvrtki koje su znatno poboljšale rezultate svojeg poslovanja fokusiranjem na svoje konkuretnske prednosti.

Ova izravna i jasna knjiga obiluje primjerima i konkretnim uputama o tome kako možete otkriti postojeće konkurentske prednosti, razviti nove i razglasiti ih na tržištu.

***

Jaynie L. Smith je osnivačica tvrtke ICS Marketing i predsjednica SmartAdvantage Inc., konzultantske tvrtke za menadžere čiji su klijenti na stotine tvrtki srednjeg tržišta. Ona također predsjeda međunarodnom organizacijom TEC (The Executive Committee), s članstvom od 11000 direktora tvrtki. Živi u Hollywoodu.

William G. Flanagan pisac je i urednik u časopisima “Forbes”, “Wall Street Journal”, “Business Week”, “Esquire” i “New York Magazine”. Zadnja mu je knjiga “Dirty Rotten CEOS (Citadel)”.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –