Deluxe : Kako je luksuz izgubio sjaj
- Nakladnik: Algoritam
- Prijevod: Veronika Ocvirek
- 10/2009.
- 364 str., meki uvez
- ISBN 9789532207699
- Cijena: 22.43 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Nekoć davno luksuz je bio rezerviran isključivo za odabrane, za bogatu aristokraciju. Luksuz nije bio samo proizvod, već način života. Današnji bi pojam luksuza za tu staru elitu bio potpuno neprepoznatljiv. Mali obiteljski obrti posvećeni integritetu i kvaliteti nestali su -zamijenile su ih masovne korporacije fokusirane isključivo na rast, prepoznatljivost brenda, oglašavanje i, iznad svega, dobit.
Kvantiteta je odavno zamijenila kvalitetu, a gotovo sva proizvodnja preselila se u velike tvornice smještene u zemljama poput Kine gdje se vaša luksuzna ručna torbica proizvodi odmah do proizvoda namijenjenog masovnom tržištu.
Dana Thomas odlučila je zaroniti u mračnu stranu industrije luksuza i saznati sve dobro skrivene tajne koje su Prada, Gucci i Burberry odlučili sakriti od nas. U tu svrhu posjetit će posljednju utvrdu tradicionalnog luksuza - Hermès, odvest će nas do plantaže u Grasseu na kojoj obitelj Mul uzgaja cvijeće isključivo za proizvodnju Chanelovih parfema, ali i do prenatrpanih tvornica u Kini u kojima radnici po cijele dane na torbe lijepe etikete 'Made in Italy'.
Otići će u bescarinske robne kuće na Havajima, prekrcane turistima u potrazi za omiljenim luksuznim proizvodima po sniženim cijenama, naposljetku i do Japana čiji su stanovnici, što se koncepcije luksuza tiče, najsvjesniji narod na svijetu. Odvest će nas i iza kulisa u tjednima koji prethode dodjeli Oscara, da bismo svjedočili kako zvijezde odijevaju luksuzne marke kako bi što više zabljesnule na crvenom tepihu, ali i dobro zaradile.
"Deluxe" je bestseler s top liste najprodavanijih knjiga New York Timesa o stvarnom svijetu iza blještave slike koju nam pružaju časopisi i fantastične haljine koje viđamo na crvenim tepisima, knjiga koja će nam pružiti odgovor na jedno od najzanimljivijih pitanja našeg doba - kako je luksuz uspio izgubiti sjaj.
Kvantiteta je odavno zamijenila kvalitetu, a gotovo sva proizvodnja preselila se u velike tvornice smještene u zemljama poput Kine gdje se vaša luksuzna ručna torbica proizvodi odmah do proizvoda namijenjenog masovnom tržištu.
Dana Thomas odlučila je zaroniti u mračnu stranu industrije luksuza i saznati sve dobro skrivene tajne koje su Prada, Gucci i Burberry odlučili sakriti od nas. U tu svrhu posjetit će posljednju utvrdu tradicionalnog luksuza - Hermès, odvest će nas do plantaže u Grasseu na kojoj obitelj Mul uzgaja cvijeće isključivo za proizvodnju Chanelovih parfema, ali i do prenatrpanih tvornica u Kini u kojima radnici po cijele dane na torbe lijepe etikete 'Made in Italy'.
Otići će u bescarinske robne kuće na Havajima, prekrcane turistima u potrazi za omiljenim luksuznim proizvodima po sniženim cijenama, naposljetku i do Japana čiji su stanovnici, što se koncepcije luksuza tiče, najsvjesniji narod na svijetu. Odvest će nas i iza kulisa u tjednima koji prethode dodjeli Oscara, da bismo svjedočili kako zvijezde odijevaju luksuzne marke kako bi što više zabljesnule na crvenom tepihu, ali i dobro zaradile.
"Deluxe" je bestseler s top liste najprodavanijih knjiga New York Timesa o stvarnom svijetu iza blještave slike koju nam pružaju časopisi i fantastične haljine koje viđamo na crvenim tepisima, knjiga koja će nam pružiti odgovor na jedno od najzanimljivijih pitanja našeg doba - kako je luksuz uspio izgubiti sjaj.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.