Steve Jobs : Tajne njegovih inovacija
- Nakladnik: Školska knjiga
- Prijevod: Vedran Pavlić
- 04/2011.
- 242 str., meki uvez
- ISBN 9789530618114
- Cijena: 17.12 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Kada je riječ o inovacijama, glavni direktor Applea Steve Jobs je legenda. Slogan njegove kompanije, "Razmišljajte drukčije", više je od marketinškog trika, za mnoge je to način života - moćan, pozitivan, revolucionaran pristup inovacijama koji može primijeniti svatko na svim područjima svojega života.
Slijedeći vizionarski primjer Stevea Jobsa mogu se otkriti novi načini za oslobađanje vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. Može se naučiti kako se suprotstaviti - i pobijediti - najmoćnije suparnike, razviti najrevolucionarnije proizvode, privući najodanije korisnike, i uspjeti u najizazovnijim vremenima.
Autor bestselera s područja poslovanja, Carmine Gallo, razgovarao je sa stotinama uspješnih profesionalaca - od direktora, menadžera i poduzetnika do učitelja, konzultanata i kućanica - da bi otkrio bit inovativne filozofije Stevea Jobsa. Riječ je o jednostavnim, suvislim i ostvarivim načelima koja nas tjeraju da "razmišljamo drukčije", i u tome su tajne inovacija Stevea Jobsa.
Ovo je sedam načela inovacija, koja je nadahnuo Steve Jobs:
Radite ono što volite.
Razmišljajte drukčije o svojoj karijeri.
Ostavite trag u svemiru.
Razmišljajte drukčije o svojoj viziji.
Pokrenite mozak.
Razmišljajte drukčije o tome kako razmišljate.
Prodajte snove, a ne proizvode.
Razmišljajte drukčije o svojim korisnicima.
Recite "ne" tisućama stvari.
Razmišljajte drukčije o dizajnu.
Stvarajte nevjerojatno dobra iskustva.
Razmišljajte drukčije o iskustvu svojega branda.
Ovladajte porukom.
Razmišljajte drukčije o svojoj priči.
***
Autor Carmine Gallo podučava neke od najuglednijih svjetskih brandova komunikacijskim vještinama. Bavi se publicistikom i piše kolumne za Bloomberg BusinessWeek i Monster.com, te drži predavanja i seminare. Pojavljuje se na CNBC-u, NBC-u, CBS-u, MSNBC.comu-u, BNET-u, Forbes.com-u te objavljuje u novinama New York Times, Wall Street Journal i Investor's Business Daily.
Gallo je bivši televizijski voditelj i novinar koji je pratio poslovni svijet, a radio je i kao potpredsjednik globalne, vrhunske tvrtke za odnose s javnošću. Živi u okolici San Francisca.
**
"Nadahnut vodič za svakog tko želi živjeti život strasti i s ciljem."
Tony Hsieh, autor knjige "Pružanje sreće" i glavni direktor tvrtke Zappos.com, Inc.
"Steve Jobs uveo je revolucionarne promjene u distribuciju glazbe, mobilnu telefoniju i izdavaštvo. Možda ćete poželjeti doznati na koji način netko dolazi do ideja vrijednih više milijardi dolara te ih pretvara u više milijardi dolara vrijedne proizvode koje svi obožavaju i kojima se svi dive. Ne oklijevajte, kupite ovu knjigu sada, a unovčite sutra."
Jeffrey Gitomer, autor knjige "Mala crvena knjižica prodaje"
"Ova knjiga nije samo za ljude iz tehnologije i marketinga, premda će oni u njoj otkriti dragocjene spoznaje koje će moći primijeniti u svojemu poslu. Ona je namijenjena svakome tko voli tehnologiju i želi shvatiti na koji način razviti pristupačne uređaje koji mogu utjecati na naše živote."
Tim Bajarin, predsjednik, Creative Strategies, Inc.
Slijedeći vizionarski primjer Stevea Jobsa mogu se otkriti novi načini za oslobađanje vlastitih kreativnih mogućnosti i stvaranje okružja koje potiče inovacije i dopušta im da se razviju. Može se naučiti kako se suprotstaviti - i pobijediti - najmoćnije suparnike, razviti najrevolucionarnije proizvode, privući najodanije korisnike, i uspjeti u najizazovnijim vremenima.
Autor bestselera s područja poslovanja, Carmine Gallo, razgovarao je sa stotinama uspješnih profesionalaca - od direktora, menadžera i poduzetnika do učitelja, konzultanata i kućanica - da bi otkrio bit inovativne filozofije Stevea Jobsa. Riječ je o jednostavnim, suvislim i ostvarivim načelima koja nas tjeraju da "razmišljamo drukčije", i u tome su tajne inovacija Stevea Jobsa.
Ovo je sedam načela inovacija, koja je nadahnuo Steve Jobs:
Radite ono što volite.
Razmišljajte drukčije o svojoj karijeri.
Ostavite trag u svemiru.
Razmišljajte drukčije o svojoj viziji.
Pokrenite mozak.
Razmišljajte drukčije o tome kako razmišljate.
Prodajte snove, a ne proizvode.
Razmišljajte drukčije o svojim korisnicima.
Recite "ne" tisućama stvari.
Razmišljajte drukčije o dizajnu.
Stvarajte nevjerojatno dobra iskustva.
Razmišljajte drukčije o iskustvu svojega branda.
Ovladajte porukom.
Razmišljajte drukčije o svojoj priči.
***
Autor Carmine Gallo podučava neke od najuglednijih svjetskih brandova komunikacijskim vještinama. Bavi se publicistikom i piše kolumne za Bloomberg BusinessWeek i Monster.com, te drži predavanja i seminare. Pojavljuje se na CNBC-u, NBC-u, CBS-u, MSNBC.comu-u, BNET-u, Forbes.com-u te objavljuje u novinama New York Times, Wall Street Journal i Investor's Business Daily.
Gallo je bivši televizijski voditelj i novinar koji je pratio poslovni svijet, a radio je i kao potpredsjednik globalne, vrhunske tvrtke za odnose s javnošću. Živi u okolici San Francisca.
**
"Nadahnut vodič za svakog tko želi živjeti život strasti i s ciljem."
Tony Hsieh, autor knjige "Pružanje sreće" i glavni direktor tvrtke Zappos.com, Inc.
"Steve Jobs uveo je revolucionarne promjene u distribuciju glazbe, mobilnu telefoniju i izdavaštvo. Možda ćete poželjeti doznati na koji način netko dolazi do ideja vrijednih više milijardi dolara te ih pretvara u više milijardi dolara vrijedne proizvode koje svi obožavaju i kojima se svi dive. Ne oklijevajte, kupite ovu knjigu sada, a unovčite sutra."
Jeffrey Gitomer, autor knjige "Mala crvena knjižica prodaje"
"Ova knjiga nije samo za ljude iz tehnologije i marketinga, premda će oni u njoj otkriti dragocjene spoznaje koje će moći primijeniti u svojemu poslu. Ona je namijenjena svakome tko voli tehnologiju i želi shvatiti na koji način razviti pristupačne uređaje koji mogu utjecati na naše živote."
Tim Bajarin, predsjednik, Creative Strategies, Inc.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.