Socijalna povijest medija : od Gutenberga do interneta
- Nakladnik: Naklada Pelago
- Prijevod: Marko Gregorić
- 12/2011.
- 424 str., meki uvez
- ISBN 9789537151270
- Cijena: 34.51 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Iskusni autorski dvojac, povjesničari Peter Burke i Asa Briggs cijenjeni su stručnjaci i za druga razdoblja - prvi za renesansu i razna područja kulturne povijesti, drugi za viktorijansko razdoblje i radijsko i televizijsko emitiranje u Velikoj Britaniji. Širina njihova znanja, interdisciplinarnost i uronjenost u živo društveno tkivo, pri čemu ističu kompleksnost vremena i međuprožimanje različitih medija (nasuprot shvaćanju povijesti kao napredovanja, smjene jednog medija drugim, novim i usavršenijim) - čine ovu knjigu toliko iznimnom.
Pišući o pojedinom mediju - knjizi, novinama, radiju, televiziji, Internetu... - Burke i Briggs osvjetljavaju široku sferu društvenih pojavnosti, na scenu dovode i velike i male igrače, i genijalce-izumitelje i epizodiste, sve one koji su imali neku ulogu u medijskim transformacijama. Zapravo, oni nastoje dati sliku pojedinog vremena u totalnom planu, pa su stoga posebno analizirane i važne teme poput specifikuma usmene i pismene kulture i načina obrazovanja u ranonovovjekovnom razdoblju; ili emigracije, industrijalizacije i tehnoloških otkrića u 19. stoljeću, ili pak stvaranja javnog mnijenja i publike koja definira poznato trojstvo medijskih funkcija - informiranje, komuniciranje i zabavu.
"Socijalna povijest medija" ističe se kao neophodna literatura za cijeli niz društveno-humanističkih struka (u Velikoj Britaniji je po prvi put objavljena 2002. i do danas je doživjela tri dopunjena izdanja te mnoštvo prijevoda), ali i kao inspirativna studija za širi krug čitatelja, koja otvara pogled na presudnost medija u različitim povijesnim kontekstima i vremenima.
Pišući o pojedinom mediju - knjizi, novinama, radiju, televiziji, Internetu... - Burke i Briggs osvjetljavaju široku sferu društvenih pojavnosti, na scenu dovode i velike i male igrače, i genijalce-izumitelje i epizodiste, sve one koji su imali neku ulogu u medijskim transformacijama. Zapravo, oni nastoje dati sliku pojedinog vremena u totalnom planu, pa su stoga posebno analizirane i važne teme poput specifikuma usmene i pismene kulture i načina obrazovanja u ranonovovjekovnom razdoblju; ili emigracije, industrijalizacije i tehnoloških otkrića u 19. stoljeću, ili pak stvaranja javnog mnijenja i publike koja definira poznato trojstvo medijskih funkcija - informiranje, komuniciranje i zabavu.
"Socijalna povijest medija" ističe se kao neophodna literatura za cijeli niz društveno-humanističkih struka (u Velikoj Britaniji je po prvi put objavljena 2002. i do danas je doživjela tri dopunjena izdanja te mnoštvo prijevoda), ali i kao inspirativna studija za širi krug čitatelja, koja otvara pogled na presudnost medija u različitim povijesnim kontekstima i vremenima.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.