Uvod u povijest umjetnosti
- Nakladnik: Fraktura
- Urednik: Hans Belting ... [et al.]
- Prijevod: Dubravka Botica ... [et al.]
- 12/2007.
- 392 str., meki uvez
- ISBN 9789532660449
- Cijena: 33.05 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
«Uvod u povijest umjetnosti» bez sumnje se ubraja među najbolje kompendije s toga područja priređene u posljednjih četvrt stoljeća. Po svom sadržaju i načinu prezentacije znanja priručnik je standardno djelo namijenjeno u prvom redu nastavnicima i studentima povijesti umjetnosti, ali i široj publici zainteresiranoj za istraživanje i interpretaciju kulturoloških fenomena.
Ne samo da će nove generacije iz knjige «Uvod u povijest umjetnosti» učiti i odgajati se na spoznajama koje su elementarne za struku, nego i brojni aktivni povjesničari umjetnosti dobivaju vrijedan i koristan priručnik koji može poslužiti kao podsjetnik, dopuna dosadašnjem znanju, kao cjelovita informacijama o suvremenim pristupima, te upućivati na relevantnu specijalističku literaturu.
dr. sc. Frano Dulibić
***
Hans Belting, profesor emeritus znanosti o umjetnosti i teorije medija na Visokoj školi za oblikovanje (Hochschule für Gestaltung) u Karlsruheu, izvanredni profesor na Sveučilištu u Heidelbergu, voditelj katedre Chaire Européenne na Collège de France (2002. - 2003.). Posljednji objavljeni radovi: "Bild und Kult. Eine Geschichte des Bildes vor dem Zeitalter der Kunst", München, 1990.; (sa C. Kruseom), "Die Erfinder des Gemäldes", München, 1994.; "Das Ende der Kunstgeschichte. Eine Revision nach zehn Jahren", München, 1995.; "Das unsichtbare Meisterwerk", München, 1998.; "Bild-Anthropologie", München, 2001.; Boschs "Garten der Lüste", München, 2002.
Heinrich Dilly, profesor na Sveučilištu "Martin Luther" u Halle-Wittenbergu, bavi se novijom i modernom umjetnošću te teorijom i poviješću povijesti umjetnosti. Objavljeni radovi, između ostalih: "Kunstgeschichte als Institution. Studien zur Geschichte einer Disziplin", Frankfurt na Majni, 1979.; "Ging Cézanne ins Kino?", Ostfildern, 1996.
Wolfgang Kemp, profesor na Sveučilištu u Hamburgu, bavi se srednjovjekovnom poviješću umjetnosti, estetikom recepcije i poviješću fotografije. Objavljeni radovi, između ostalih: (ur.) "Der Betrachter ist im Bild. Kunstwissenschaft und Rezeptionsästhetik, erweiterte Neuausgabe", Berlin, 1992.; "Die Räume der Maler. Zur Bilderzählung seit Giotto", München, 1996.; "Vertraulicher Bericht über den Verkauf einer Kommode und andere Kunstgeschichten", München, 2002.
Willibald Sauerländer, bio je ravnatelj Središnjeg instituta za povijest umjetnosti u Münchenu (Zentralinstitut für Kunstgeschichte), profesor je na Sveučilištu u Münchenu. Objavljeni radovi, između ostalih: "Das Jahrhundert der großen Kathedralen 1140-1260", München, 1990.; "Ein Versuch über die Gesichter Houdons", Berlin, 2002.
Martin Warnke, profesor emeritus na Sveučilištu u Hamburgu, između ostaloga se bavi političkom ikonografijom, dobitnik je Leibnizove nagrade 1991. Objavljeni rad, između ostalih: "Politische Landschaft", München, 1992.
Ne samo da će nove generacije iz knjige «Uvod u povijest umjetnosti» učiti i odgajati se na spoznajama koje su elementarne za struku, nego i brojni aktivni povjesničari umjetnosti dobivaju vrijedan i koristan priručnik koji može poslužiti kao podsjetnik, dopuna dosadašnjem znanju, kao cjelovita informacijama o suvremenim pristupima, te upućivati na relevantnu specijalističku literaturu.
dr. sc. Frano Dulibić
***
Hans Belting, profesor emeritus znanosti o umjetnosti i teorije medija na Visokoj školi za oblikovanje (Hochschule für Gestaltung) u Karlsruheu, izvanredni profesor na Sveučilištu u Heidelbergu, voditelj katedre Chaire Européenne na Collège de France (2002. - 2003.). Posljednji objavljeni radovi: "Bild und Kult. Eine Geschichte des Bildes vor dem Zeitalter der Kunst", München, 1990.; (sa C. Kruseom), "Die Erfinder des Gemäldes", München, 1994.; "Das Ende der Kunstgeschichte. Eine Revision nach zehn Jahren", München, 1995.; "Das unsichtbare Meisterwerk", München, 1998.; "Bild-Anthropologie", München, 2001.; Boschs "Garten der Lüste", München, 2002.
Heinrich Dilly, profesor na Sveučilištu "Martin Luther" u Halle-Wittenbergu, bavi se novijom i modernom umjetnošću te teorijom i poviješću povijesti umjetnosti. Objavljeni radovi, između ostalih: "Kunstgeschichte als Institution. Studien zur Geschichte einer Disziplin", Frankfurt na Majni, 1979.; "Ging Cézanne ins Kino?", Ostfildern, 1996.
Wolfgang Kemp, profesor na Sveučilištu u Hamburgu, bavi se srednjovjekovnom poviješću umjetnosti, estetikom recepcije i poviješću fotografije. Objavljeni radovi, između ostalih: (ur.) "Der Betrachter ist im Bild. Kunstwissenschaft und Rezeptionsästhetik, erweiterte Neuausgabe", Berlin, 1992.; "Die Räume der Maler. Zur Bilderzählung seit Giotto", München, 1996.; "Vertraulicher Bericht über den Verkauf einer Kommode und andere Kunstgeschichten", München, 2002.
Willibald Sauerländer, bio je ravnatelj Središnjeg instituta za povijest umjetnosti u Münchenu (Zentralinstitut für Kunstgeschichte), profesor je na Sveučilištu u Münchenu. Objavljeni radovi, između ostalih: "Das Jahrhundert der großen Kathedralen 1140-1260", München, 1990.; "Ein Versuch über die Gesichter Houdons", Berlin, 2002.
Martin Warnke, profesor emeritus na Sveučilištu u Hamburgu, između ostaloga se bavi političkom ikonografijom, dobitnik je Leibnizove nagrade 1991. Objavljeni rad, između ostalih: "Politische Landschaft", München, 1992.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.