Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Nacionalna strategija poticanja čitanja ×

Vijest • 01.09.2021.

Croatian-literature.hr i Filming in Croatia - dvije važne poluge promidžbe i poticanja hrvatske kulture

Sudjelujući u radu Konferencije veleposlanika, generalnih konzula, konzula i vojnih izaslanika Ministarstva vanjskih i europskih poslova, ministrica kulture i medija dr. sc. Nina Obuljen Koržinek predstavila je hrvatskim diplomatima dvije važne poluge promidžbe i poticanja hrvatske kulture: Croatian-literature.hr i Filming in Croatia.
Tema • 21.07.2021.

Kako odgajati knjiške punoljetnike?

Budući da u Hrvatskoj svake godine cca 35.000 mladih postaje punoljetno, zamišljam projekt kojeg ćemo radno nazvati 'Knjiški punoljetnik', a njegova bit je u tome da iz godine u godinu, kako nove generacije budu stasale, svatko u godini kada puni 18 od države dobije vaučer u vrijednosti od za početak barem 300 kuna (ekvivalent cca 40 eura) koji može potrošiti u nekoj od 'zemaljskih' knjižara za kupnju...
Vijest • 30.12.2020.

Sretnija nam 2021. - Godina čitanja!

Vlada Republike Hrvatske je podržala prijedlog Ministarstva kulture i medija da se 2021. godina proglasi Godinom čitanja. Realizacija je to mjere Akcijskog plana Nacionalne strategije poticanja čitanja,a tijekom Godine čitanja osmislit će se i provoditi nove aktivnosti u cilju promocije knjige i čitanja, dok će već postojeće dobiti i dodatnu vidljivost.
Vijest • 28.12.2020.

Otvoren poziv na dostavu projektnih prijedloga pod nazivom 'Čitanjem do uključivog društva'

Ministarstvo kulture i medija RH objavilo je otvoreni privremeni poziv na dostavu projektnih prijedloga pod nazivom 'Čitanjem do uključivog društva' usmjeren je na povećanje socijalne uključenosti ranjivih skupina (djece i mladih do 25 godina, osoba starijih od 54 godine, nezaposlenih, uključujući dugotrajno nezaposlene, osoba s invaliditetom te pripadnika romske i drugih nacionalnih manjina) kroz razvoj...
Tema • 27.05.2020.

Zašto bi trebalo više kupovati knjige?

Bez povećanja prodaje i bez dovoljno novih i raznovrsnih knjiga, neće se dogoditi niti željeni pomaci u čitanju, niti će knjižna industrija u Hrvatskoj čvrsto stati na noge. Ako ne želimo da knjiga bude proizvod od marginalne važnosti i vrijednosti, potrebno je ulagati i u specifične, pomno priređene marketinške kampanje, koje bi imale za cilj poticati i na kupnju knjiga i na čitanje.
Tema • 05.02.2019.

Istražili smo: Užitak ili kazna – o novim kurikulumima za Hrvatski jezik

U želji da saznamo što struka misli o novim kurikulumima za nastavni predmet Hrvatski jezik u osnovnim školama, gimnazijama i srednjim strukovnim školama, uputili smo poziv na adresu 30-ak pisaca, urednika, nastavnika, knjižničara, predstavnika knjižnih strukovnih udruga i institucija, književni kritičara...sa zamolbom da za naš portal prokomentiraju nove kurikulume.
Tema • 08.02.2018.

U potrazi za formulom opstanka časopisa u kulturi

Ono što mi preostaje jest da koristeći platformu i prostor portala Moderna vremena javno pozovem, zamolim (nije mi teško) nadležne u Ministarstvu kulture da po vlastitom izboru sudionika što hitnije organiziraju tematski radni sastanak s predstavnicima uredništava časopisa u kulturi. Vjerojatno jedan radni sastanak neće biti dovoljan, ali on bi bio početak kvalitetnije i sadržajnije komunikacije.