Nenasilno rješavanje sukoba
- Nakladnik: Alinea
- 12/2007.
- 78 str., meki uvez
- ISBN 9789531800723
- Cijena: 5.31 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Sukob je pojam koji označava situaciju u kojoj postoje suprotna zbivanja i tendencije, ponašanja, čuvstva. Riječ je o vrlo čestoj i univerzalnoj pojavi koja se očituje kako na intraindividualnom planu, odnosno unutar samog čovjeka, tako i na interindividualnom planu, odnosno između dvoje ili više ljudi.
Do intrapersonalnih konflikata dolazi u situacijama kada se ne možemo odlučiti što da učinimo, kada se javi sukob između naših osobnih motiva, ciljeva i mogućih načina njihova ostvarenja. Zbog nesuglasnosti ciljeva, želja ili načina njihova ostvarenja nastaju i sukobi među pojedincima i grupama. Svatko je od nas iskusio sukob između vlastitih želja i potreba, bio svjedokom sukoba u svojem okruženju, sudjelovao u borbi za svoja prava ili interese.
Danas je općenito prihvaćeno da različiti načini sučeljavanja s konfliktima predstavljaju poseban aspekt socijalnih vještina, odnosno naučenih oblika ponašanja. Učenje ovih vještina i razvijanje apriornog stava prema konfliktu kao nečemu dobrom ili lošem započinje već u najranijem djetinjstvu. Stoga je cilj ovog priručnika upoznavanje sa socijalnim vještinama koje su u osnovi konstruktivnog ponašanja u konfliktnim situacijama već u dječjoj dobi.
Originalnim pristupom, uz nužno teorijsko izlaganje ishodišta i razvitka sukoba, autorice opisuju tehnike i metode konstruktivnog sučeljavanja s konfliktom čija je svrha usvajanje nenasilnih pristupa rješavanja sukoba. U knjizi se nalaze 34 interakcijske igre, skala za samoprocjenu znanja i sl.
Prvo izdanje ovog priručnika objavljeno je 1993. godine, a kasnije je nadopunjavano novim igrama i aktivnostima, te pojedinim poglavljima. Tijekom vremena, priručnik je postao korisnim štivom školskih i vrtićkih pedagoga i psihologa, učitelja, odgajatelja, socijalnih pedagoga, socijalnih radnika i naravno, roditelja.
Do intrapersonalnih konflikata dolazi u situacijama kada se ne možemo odlučiti što da učinimo, kada se javi sukob između naših osobnih motiva, ciljeva i mogućih načina njihova ostvarenja. Zbog nesuglasnosti ciljeva, želja ili načina njihova ostvarenja nastaju i sukobi među pojedincima i grupama. Svatko je od nas iskusio sukob između vlastitih želja i potreba, bio svjedokom sukoba u svojem okruženju, sudjelovao u borbi za svoja prava ili interese.
Danas je općenito prihvaćeno da različiti načini sučeljavanja s konfliktima predstavljaju poseban aspekt socijalnih vještina, odnosno naučenih oblika ponašanja. Učenje ovih vještina i razvijanje apriornog stava prema konfliktu kao nečemu dobrom ili lošem započinje već u najranijem djetinjstvu. Stoga je cilj ovog priručnika upoznavanje sa socijalnim vještinama koje su u osnovi konstruktivnog ponašanja u konfliktnim situacijama već u dječjoj dobi.
Originalnim pristupom, uz nužno teorijsko izlaganje ishodišta i razvitka sukoba, autorice opisuju tehnike i metode konstruktivnog sučeljavanja s konfliktom čija je svrha usvajanje nenasilnih pristupa rješavanja sukoba. U knjizi se nalaze 34 interakcijske igre, skala za samoprocjenu znanja i sl.
Prvo izdanje ovog priručnika objavljeno je 1993. godine, a kasnije je nadopunjavano novim igrama i aktivnostima, te pojedinim poglavljima. Tijekom vremena, priručnik je postao korisnim štivom školskih i vrtićkih pedagoga i psihologa, učitelja, odgajatelja, socijalnih pedagoga, socijalnih radnika i naravno, roditelja.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.