Vježbanje životnih vještina : Priručnik za razrednike
- Nakladnik: Alinea
- 05/2009.
- 104 str., meki uvez
- ISBN 9789531800921
- Cijena: 8.63 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Priručnik "Vježbanje životnih vještina" plod je dugogodišnjega autoričinog praktičnog rada s djecom i mladima u osnovnoj školi, a obogaćen je i iskustvima u radu sa srednjoškolcima i studentima kroz rad u različitim interesnim skupinama, školi za mlade i savjetovalištima.
Ovaj oblik rada proizašao je iz potreba i želja učenika da se životno važnim pitanjima i sadržajima bave tako da aktivno pridonose, istražuju, kreiraju, odlučuju, iznose mišljenja, brane stavove... igrajući se uče, a da odrasla osoba, učitelj ili stručni suradnik, bude voditelj, poticatelj, moderator i koordinator rada.
Iako se prikaz rada u priručniku temelji na suvremenim općim pedagoškim zamislima i znanjima stečenima kroz različite edukacije, temeljno usmjerenje autorice je realitetna terapija i teorija izbora. Stoga je pristup u radu usmjeren prepoznavanju, izražavanju i uvažavanju osobnih želja i potreba, želja i potreba drugih i uopće razvijanju sveukupnih kvalitetnih odnosa.
Priručnik je namijenjen razrednicima viših razreda osnovnih škola, ali je, uz prilagodbe, primjenjiv i u radu sa srednjoškolcima. Zamišljen je kao vodič pri osmišljavanju satova razrednog odjela a sadrži niz praktičnih ideja i vježbi za vježbanje životnih vještina.
Životne vještine su sposobnosti pomoću kojih na prihvatljiv način odgovaramozahtjevima i izazovima svakodnevnog života, zalažući se za svoje duševno i tjelesno zdravlje.
Poučavajući i vježbajući životne vještine razvijamo:
• sposobnost donošenja odluka i rješavanja problema
• kreativno i kritičko mišljenje
• komunikaciju i interpersonalne vještine
• samosvijest i empatiju
• sposobnost prepoznavanja i izražavanja emocija i odgovarajućeg reagiranja u stresnim situacijama.
Učenje životnih vještina temelji se na aktivnosti, samosvijesti, samopoštovanju, mišljenju, osjećajima i komunikaciji.
Poučavajući učenike životnim vještinama pomažemo im da prihvate sebe, da nauče skrbiti o svom tjelesnom i duševnom zdravlju, da preuzmu odgovornost za vlastita ponašanja i postignuća, te da nauče kako uvijek imaju mogućnost odabrati i donositi odluke za sebe, uz druge i s drugima.
Ovaj oblik rada proizašao je iz potreba i želja učenika da se životno važnim pitanjima i sadržajima bave tako da aktivno pridonose, istražuju, kreiraju, odlučuju, iznose mišljenja, brane stavove... igrajući se uče, a da odrasla osoba, učitelj ili stručni suradnik, bude voditelj, poticatelj, moderator i koordinator rada.
Iako se prikaz rada u priručniku temelji na suvremenim općim pedagoškim zamislima i znanjima stečenima kroz različite edukacije, temeljno usmjerenje autorice je realitetna terapija i teorija izbora. Stoga je pristup u radu usmjeren prepoznavanju, izražavanju i uvažavanju osobnih želja i potreba, želja i potreba drugih i uopće razvijanju sveukupnih kvalitetnih odnosa.
Priručnik je namijenjen razrednicima viših razreda osnovnih škola, ali je, uz prilagodbe, primjenjiv i u radu sa srednjoškolcima. Zamišljen je kao vodič pri osmišljavanju satova razrednog odjela a sadrži niz praktičnih ideja i vježbi za vježbanje životnih vještina.
Životne vještine su sposobnosti pomoću kojih na prihvatljiv način odgovaramozahtjevima i izazovima svakodnevnog života, zalažući se za svoje duševno i tjelesno zdravlje.
Poučavajući i vježbajući životne vještine razvijamo:
• sposobnost donošenja odluka i rješavanja problema
• kreativno i kritičko mišljenje
• komunikaciju i interpersonalne vještine
• samosvijest i empatiju
• sposobnost prepoznavanja i izražavanja emocija i odgovarajućeg reagiranja u stresnim situacijama.
Učenje životnih vještina temelji se na aktivnosti, samosvijesti, samopoštovanju, mišljenju, osjećajima i komunikaciji.
Poučavajući učenike životnim vještinama pomažemo im da prihvate sebe, da nauče skrbiti o svom tjelesnom i duševnom zdravlju, da preuzmu odgovornost za vlastita ponašanja i postignuća, te da nauče kako uvijek imaju mogućnost odabrati i donositi odluke za sebe, uz druge i s drugima.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.