Restitucija : Preobrazba školske discipline
- Nakladnik: Alinea
- Prijevod: Mirela Despotović
- 12/2011.
- 148 str., meki uvez
- ISBN 9789531801775
- Cijena: 9.29 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Restitucija je pristup discipliniranju koji podrazumijeva da mladi ljudi čine pogreške. Usmjeravanjem mladih na ispravljanje pogreške, a izbjegavajući kažnjavanje, ovaj pristup naglašava pozitivno rješavanje problema.
Ako se kontinuirano okrećemo restituciji a ne pogrešci, naši će napori postati voše proaktivni a ne reaktivni. Čin restitucije je čin olakšanja za osobu koja je pogriješila, a oštećenom daje mogućnost ispravljanja štete. Nakon restitucije čovjek postaje snažniji no što je bio prije učinjene pogreške. To je prava snaga restitucije. Čovjek postaje bolja osoba. Ne možemo izmijeniti ono što je već učinjeno. Možemo promijeniti samo ono što će tek biti.
Koncepcija restitucije može poslužiti za restrukturiranje škola bez tradicionalnih metoda discipline. Restitucija (obnavljanje) nije isto što i retribucija (naknada). Restitucija omogućuje nastavniku da osobu preusmjeri. U modelu restitucije nastavnikovim se djelovanjem osobnost ne umanjuje. Naprotiv, on koristi restituciju kao sredstvo uspostave kontrole tako da pritom poštovanje pojedinca ne bude žrtvovano. Kada učenici shvate da je cilj discipline njihovo jačanje i podučavanje neće se više plašiti sučeljavanja s vlastitim pogreškama. Na problem će početi gledati kao na priliku da nauče biti bolji.
Ova je knjiga pokušaj ponovnog otkrivanja izvornog značenja discipline. Cilj svakog interveniranja trebala bi biti pomoć učeniku u razvoju samodiscipline. Predlažemo promjene u vođenju razreda prema načelu restitucije. Restitucija, kreativan dio samodiscipline, jest ključ za konstruktivan, human pristup odgoju djece. Dijete može naučiti popraviti svoje pogreške. Možemo mu pomoći u ispravljanju pogrešaka. Ne stavljamo težište na krivnju ili pogrešku. Zanima nas kako stvar popraviti.
( iz knjige )
Ako se kontinuirano okrećemo restituciji a ne pogrešci, naši će napori postati voše proaktivni a ne reaktivni. Čin restitucije je čin olakšanja za osobu koja je pogriješila, a oštećenom daje mogućnost ispravljanja štete. Nakon restitucije čovjek postaje snažniji no što je bio prije učinjene pogreške. To je prava snaga restitucije. Čovjek postaje bolja osoba. Ne možemo izmijeniti ono što je već učinjeno. Možemo promijeniti samo ono što će tek biti.
Koncepcija restitucije može poslužiti za restrukturiranje škola bez tradicionalnih metoda discipline. Restitucija (obnavljanje) nije isto što i retribucija (naknada). Restitucija omogućuje nastavniku da osobu preusmjeri. U modelu restitucije nastavnikovim se djelovanjem osobnost ne umanjuje. Naprotiv, on koristi restituciju kao sredstvo uspostave kontrole tako da pritom poštovanje pojedinca ne bude žrtvovano. Kada učenici shvate da je cilj discipline njihovo jačanje i podučavanje neće se više plašiti sučeljavanja s vlastitim pogreškama. Na problem će početi gledati kao na priliku da nauče biti bolji.
Ova je knjiga pokušaj ponovnog otkrivanja izvornog značenja discipline. Cilj svakog interveniranja trebala bi biti pomoć učeniku u razvoju samodiscipline. Predlažemo promjene u vođenju razreda prema načelu restitucije. Restitucija, kreativan dio samodiscipline, jest ključ za konstruktivan, human pristup odgoju djece. Dijete može naučiti popraviti svoje pogreške. Možemo mu pomoći u ispravljanju pogrešaka. Ne stavljamo težište na krivnju ili pogrešku. Zanima nas kako stvar popraviti.
( iz knjige )
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.