Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Jay Conrad Levinson

Gerilski marketing : jednostavne i jeftine metode stjecanja velike zarade od vaše male tvrtke

  • Nakladnik: Algoritam
  • Prijevod: Damir Biličić
  • 11/2008.
  • 468 str., meki uvez
  • ISBN 9789532208214
  • Cijena: 23.76 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Kada se "Gerilski marketing" prvi puta pojavio na tržištu, 1983. godine, pokrenuo je istinsku revoluciju u svijetu marketinga. U knjizi su prezentirana dva suvremena, napredna vjerovanja, koja mijenjaju pojam biznisa: marketing ne mora biti skup da bi bio uspješan i prodaja je najjednostavniji posao na svijetu (ako znaš što radiš).

Knjiga "Gerilski marketing" širom svijeta do danas je prodana u više od 20 milijuna primjeraka i prevedena na 54 jezika. Pojam gerilski marketing desetljećima je u općoj upotrebi, a o njemu svjetska sveučilišta drže kolegije na svojim MBA studijima. Pozitivne promjene, razvoj i kvalitetu života ljudi i njihovih kompanija preko implementacije gerila pristupa u marketingu i prodaji već su osjetile tvrtke poput Vise, Johnson&Johnson i ostalih vodećih svjetskih kompanija koje se koriste gerilskim marketingom.

Knjiga je ubrzo postala jedna od temeljnih knjiga iz marketinga iz jednog jednostavnog razloga; svog osnovnog poučka sadržanog u riječima: minimalnim ulaganjima do maksimalnog profita. Velike i male tvrtke koriste se principima gerilskog marketinga zbog njihove jednostavnosti, logičke utemeljenosti i dokazane učinkovitosti.

Gerilski marketing je nekonvencionalan marketing koji će vašu tvrtku predstaviti budućim klijentima na nov način. Kupci su pretrpani tradicionalnim metodama oglašavanja, pa se, u zamoru materijala, na njih više i ne obaziru. Vrijeme je stoga da promijenite svoj marketinški pristup. On je posebno potreban malim tvrtkama, opterećenim ograničenim financijskim sredstvima, jer im svojim savjetima pruža značajnu prednost na tržištu: pruža im sigurnost i jednostavnost u današnjem nesigurnom i kompliciranom svijetu, marketinški ih osvješćuje te ukazuje na činjenicu kako za uspjeh na tržištu nisu presudna velika novčana ulaganja.

Ukratko, riječ je o knjizi je za sve poslovne ljude, ali i one koji razmišljaju o pokretanju vlastite tvrtke, knjiga pomoću koje će naučiti razne nekonvencionalne načine na koje učinkovito mogu javnosti predstaviti svoj proizvod ili usluge.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –