Moć uvjeravanja
- Nakladnik: Veble commerce
- Prijevod: Branka Lucarić
- 05/2010.
- 277 str., meki uvez
- ISBN 9789532511093
- Cijena: 17.12 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Svi mi poznajemo ljude koji su nevjerojatno uvjerljivi. Uz šarm bez truda, na neki način uvijek iznova uspijevaju osvojiti naše povjerenje, zanimanje i podršku. Je li to urođeni dar? Je li sve to obmana? Ne, to je umijeće uvjeravanja koje i vi možete naučiti.
U svijetu neprekidne poplave informacija vještina izgrađivanja mosta međusobnog razumijevanja postaje sve važnija i teža. Prava komunikacija uključuje povjerenje, integritet i empatiju. Knjiga "Moć uvjeravanja" govori o načinu razvijanja i primjene ovih vještina.
Knjiga rezultat osobnih iskustava iz mnogih godina uspješna rada u propagandi, prodaji, marketingu, psihologiji rada i poučavanju - sve uz potporu istraživanja bihevioralne i socijalne psihologije.
Budući da su sve navedene metode iskušane i testirane, cilj je knjige pojednostavljenje procesa uvjeravanja prikazivanjem njegove primjene u 'životnim' situacijama. Knjiga će vam pokazati način na koji ćete uvjerljivo obrazložiti sebe i svoje misli, učinkovitije 'čitati' druge i na taj način dopustiti sebi veću uvjerljivost, te postići da vam ljudi vjeruju i osjećaju naklonost prema vama.
Postat ćete svjesniji svojih osjetila, a pomoći će vam i da izoštrite 'šesto čulo' koje uspavano čuči u svima nama.
Glavna stvar jest činjenica da je 'uvjeravanje' i njegova primjena opisana u ovoj knjizi, potpuno pozitivno. Namijenjeno je vašoj dobrobiti - i dobrobiti ljudi u vašem okruženju. Nećete uspjeti svaki put, ali izoštravanjem ovih vještina i vašim osvješćivanjem, otkrit ćete da u znatnoj mjeri povećavate stopu uspješnosti i stvarate bolje odnose.
Sve više i više rezultata istraživanja potvrđuje da upravo vještine uvjeravanja u poslovnom i privatnom životu odvajaju uspješne ljude od manje uspješnih.
***
Kao psiholog rada i savjetnik za poslovanje, James Borg se specijalizirao za područja vještina u međuljudskim odnosima, menadžmentu i razvoju poslovanja. Njegova karijera obuhvaća spektar oglašavanja, prodaje, marketinga i novinarstva. Također vodi radionice o moći uvjeravanja - kako razvijati vještinu pamćenja i 'pozitivnu psihologiju'.
U svijetu neprekidne poplave informacija vještina izgrađivanja mosta međusobnog razumijevanja postaje sve važnija i teža. Prava komunikacija uključuje povjerenje, integritet i empatiju. Knjiga "Moć uvjeravanja" govori o načinu razvijanja i primjene ovih vještina.
Knjiga rezultat osobnih iskustava iz mnogih godina uspješna rada u propagandi, prodaji, marketingu, psihologiji rada i poučavanju - sve uz potporu istraživanja bihevioralne i socijalne psihologije.
Budući da su sve navedene metode iskušane i testirane, cilj je knjige pojednostavljenje procesa uvjeravanja prikazivanjem njegove primjene u 'životnim' situacijama. Knjiga će vam pokazati način na koji ćete uvjerljivo obrazložiti sebe i svoje misli, učinkovitije 'čitati' druge i na taj način dopustiti sebi veću uvjerljivost, te postići da vam ljudi vjeruju i osjećaju naklonost prema vama.
Postat ćete svjesniji svojih osjetila, a pomoći će vam i da izoštrite 'šesto čulo' koje uspavano čuči u svima nama.
Glavna stvar jest činjenica da je 'uvjeravanje' i njegova primjena opisana u ovoj knjizi, potpuno pozitivno. Namijenjeno je vašoj dobrobiti - i dobrobiti ljudi u vašem okruženju. Nećete uspjeti svaki put, ali izoštravanjem ovih vještina i vašim osvješćivanjem, otkrit ćete da u znatnoj mjeri povećavate stopu uspješnosti i stvarate bolje odnose.
Sve više i više rezultata istraživanja potvrđuje da upravo vještine uvjeravanja u poslovnom i privatnom životu odvajaju uspješne ljude od manje uspješnih.
***
Kao psiholog rada i savjetnik za poslovanje, James Borg se specijalizirao za područja vještina u međuljudskim odnosima, menadžmentu i razvoju poslovanja. Njegova karijera obuhvaća spektar oglašavanja, prodaje, marketinga i novinarstva. Također vodi radionice o moći uvjeravanja - kako razvijati vještinu pamćenja i 'pozitivnu psihologiju'.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.