Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Nick Wreden

Profitabilno brendiranje : Kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda

  • Nakladnik: V.B.Z.
  • Prijevod: Alma Keser Brozović
  • 11/2010.
  • 284 str., meki uvez
  • ISBN 9789535570196
  • Cijena: 21.24 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Brendiranje je poslovna taktika stvaranja i zadržavanja kupaca koji donose profit. Knjiga nudi sveobuhvatan pristup brendiranju koji tvrtkama omogućuje da tu svoju aktivnost - zajedno s marketingom - izravno povežu s krajnjim rezultatima poslovanja te da usklade njegovu organizaciju. Na taj način tvrtke si osiguravaju kupce koji će se uvijek ponovo vraćati njihovim ponudama.


"Mnogo sam naučio iz 'Profitabilnog brendiranja' ... Knjiga na odličan način pokazuje kako tvrtke, prateći profitabilnost potrošača, mogu poboljšati svoj položaj"

Philip Kotler, SC Johnson & Sons


"Konačno se pojavio netko tko omogućuje strateški uvid u brendove i brendiranje. Autor na rukovoditeljskoj razini objašnjava i ilustrira zašto, kako i putem kojih karakteristika brendovi mogu izgraditi vrijednost za dioničare."

Donald Schultz, profesor emeritus, Katedra za integrirane marketinške komunikacije, Sveučilište Northwestern

 
***

Nick Wreden priznati je marketinški stručnjak i zagovornik "brenda budućnosti". Glavni je direktor FusionBranda, konzultantske tvrtke koja se bavi brendiranjem te lojalnošću kupaca. Ima preko 20 godina iskustva u brendiranju proizvoda za mnoge velike tvrtke među kojima su i IBM, Cisco, BellSouth i Hitachi.  Član je Američke marketinške udruge i autor brojnih stručnih tekstova, a uz "Profitabilno brendiranje", objavio je i knjigu "FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future".

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –