
Cool generacija : nova poslovna filozofija
- Nakladnik: Naklada Ljevak
- 04/2005.
- 288, meki uvez s klapnama
- ISBN 9531786585
- Cijena: 15.93 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Ova knjiga je „vodič“ svim tvrtkama koje žele privući novu generaciju Milenijanaca - ljudi rođenih nakon 1980. godine - bilo kao zaposlenike ili potrošače. Milenijanci možda imaju ista uvjerenja i možda se ponašaju slično kao tinejdžeri i dvadeset-i-nešto-godišnjaci iz ranijih generacija, no oni su u znatno boljoj poziciji da ispune svoje težnje i žive vlastitim stilom, a njihove ambicije možda pritom uopće i ne uključuju mogućnost da za vas rade ili da od vas išta kupuju.
Pa ipak, najbolji od njih imaju sve kvalitete, vještine i osobine potrebne vašoj tvrtki. U svojim su rukama držali računalnog miša znatno duže nego zvečku, iskusni su poznavatelji brendova, a u inovativnosti i lateralnom pristupu nadmašuju svoje prethodnike. Da citiramo Fast Company, bibliju dot.com poslovanja: „Ako želite da vam ljudi razmišljaju izvan uobičajenih okvira, zašto ne biste naučili raditi s ljudima koji nisu svjesni da ti okviri postoje?“ Ne možete si dopustiti da ignorirate Milenijance. Uz njih će vaša trvtka uvijek biti u tijeku zbivanja. Kako biste iskoristili njihov inovativan pristup radu i tempu života prema obrascu „24 sata dnevno, sedam dana u tjednu“, morate odbaciti stare priručnike za upravljanje osobljem i stvaranje brendova. Milenijanci ne razmišljaju onako kako vi mislite da razmišljaju.
Ova knjiga će vam otključati vrata u svijet Milenijanaca. Lammiman i Syrett pružaju uvid u načine kako uspješnije korištenje metoda praktičnog i terenskog tržišnog istraživanja, učinkovitije korištenje tehnologije, skraćivanje postupka donošenja odluka, inventivnije korporacijsko investiranje te lateralno i participativno rukovođenje, mogu pomoći u privlačenju nove generacije radnika i potrošača koji - za razliku od svojih prethodnika - mogu lako i otići ako im se prohtije, jer ne ovise o konceptu stalnog korporacijskog zaposlenja.
Pa ipak, najbolji od njih imaju sve kvalitete, vještine i osobine potrebne vašoj tvrtki. U svojim su rukama držali računalnog miša znatno duže nego zvečku, iskusni su poznavatelji brendova, a u inovativnosti i lateralnom pristupu nadmašuju svoje prethodnike. Da citiramo Fast Company, bibliju dot.com poslovanja: „Ako želite da vam ljudi razmišljaju izvan uobičajenih okvira, zašto ne biste naučili raditi s ljudima koji nisu svjesni da ti okviri postoje?“ Ne možete si dopustiti da ignorirate Milenijance. Uz njih će vaša trvtka uvijek biti u tijeku zbivanja. Kako biste iskoristili njihov inovativan pristup radu i tempu života prema obrascu „24 sata dnevno, sedam dana u tjednu“, morate odbaciti stare priručnike za upravljanje osobljem i stvaranje brendova. Milenijanci ne razmišljaju onako kako vi mislite da razmišljaju.
Ova knjiga će vam otključati vrata u svijet Milenijanaca. Lammiman i Syrett pružaju uvid u načine kako uspješnije korištenje metoda praktičnog i terenskog tržišnog istraživanja, učinkovitije korištenje tehnologije, skraćivanje postupka donošenja odluka, inventivnije korporacijsko investiranje te lateralno i participativno rukovođenje, mogu pomoći u privlačenju nove generacije radnika i potrošača koji - za razliku od svojih prethodnika - mogu lako i otići ako im se prohtije, jer ne ovise o konceptu stalnog korporacijskog zaposlenja.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.