
Projektni marketing : Više od nadmetanja cijenama
- Nakladnik: Algoritam
- 03/2011.
- 264 str., meki uvez
- ISBN 9789533162744
- Cijena: 19.78 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Knjiga predstavlja prvo izdanje dvojice francuskih i jednog britanskog autora, a odnosi se na problematiku marketinga koja nije zastupljena niti u jednoj od knjiga do sada napisanih i objavljenih na hrvatskom jeziku.
Kako i navode autori knjige, u usporedbi s tradicionalnim, te poslovnim (B2B) marketingom, karakteristike projektnog marketinga ukazuju na njegovu iznimnost, primjerice način na koji se njime koriste poslovni subjekti koji se bave prodajom industrijskih usluga i proizvoda.
Objašnjavaju se specifične karakteristike projektnog marketinga i prikazuju različite prakse pri marketingu projekta. Nadalje, povezuje se korporacijska strategija sa strategijom projektnog marketinga i objašnjava osnovni marketinški pristup koji zastupa ova knjiga. Prikazuju se metode kojima se analizira marketinško okružje i milje te upravlja odnosom dobavljač - kupac.
Osim kao osnovna i dopunska literatura za marketinške kolegije na fakultetima i visokoškolskim institucijama u Republici Hrvatskoj, knjiga Projektni marketing popunjava neke praznine na području poslovnog i upravljačkog marketinga te ukupnog poduzetništva u našoj ekonomskoj teoriji i praksi.
Važno je također istaknuti i sljedeće: osim što je pristup autora problematici na potrebnoj znanstvenoj, on je, što je u ovom slučaju čak možda i bitnije, na razmjerno visokoj praktičnoj razini, jer je u tekstu predstavljen i čitav niz praktičnih primjera koji čitateljima-praktičarima mogu poslužiti kao misao vodilja prilikom implementacije projektnog marketinga u svakodnevnu praksu.
Kako i navode autori knjige, u usporedbi s tradicionalnim, te poslovnim (B2B) marketingom, karakteristike projektnog marketinga ukazuju na njegovu iznimnost, primjerice način na koji se njime koriste poslovni subjekti koji se bave prodajom industrijskih usluga i proizvoda.
Objašnjavaju se specifične karakteristike projektnog marketinga i prikazuju različite prakse pri marketingu projekta. Nadalje, povezuje se korporacijska strategija sa strategijom projektnog marketinga i objašnjava osnovni marketinški pristup koji zastupa ova knjiga. Prikazuju se metode kojima se analizira marketinško okružje i milje te upravlja odnosom dobavljač - kupac.
Osim kao osnovna i dopunska literatura za marketinške kolegije na fakultetima i visokoškolskim institucijama u Republici Hrvatskoj, knjiga Projektni marketing popunjava neke praznine na području poslovnog i upravljačkog marketinga te ukupnog poduzetništva u našoj ekonomskoj teoriji i praksi.
Važno je također istaknuti i sljedeće: osim što je pristup autora problematici na potrebnoj znanstvenoj, on je, što je u ovom slučaju čak možda i bitnije, na razmjerno visokoj praktičnoj razini, jer je u tekstu predstavljen i čitav niz praktičnih primjera koji čitateljima-praktičarima mogu poslužiti kao misao vodilja prilikom implementacije projektnog marketinga u svakodnevnu praksu.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.