Kolumna •
05.07.2008.
Haljina nije prezervativ
Vi se možda ponosni da slovima od četrdeset centimetara preko čitavih prsiju možete cijelom gradu i županiji objaviti da imate Armanija, na satelitskim snimkama jugoistočne Europe se vidi kako nosite prestižnu marku, ali ustvari ste bezočno prevareni. Iskorišteni kao reklamni pano. Armani i Boss jednom će se valjda dosjetiti da sa svojim logom načine ukusno dizajniran transparent dimenzija metar sa metar...
Kolumna •
29.06.2008.
Pivska naša
Još donedavno crno-bijela, agonistička, mukla verzija nacionalizma bila je jedina koja je u Hrvatskoj postojala. Danas kao da više nije tako, a nije zato što su ljudi postali bolji, nego zato što je naciju eksproprirao vječni, plastični, optimistički svijet EPP-a. Prije 15 godina za naciju se ginulo. Danas je nacija roba, ona prodaje pivo, deterdžent i slobodno vrijeme, ona je tržišna niša u konzumnoj...