Život na visokoj peti : I mali savjeti za sretne žene
- Nakladnik: Profil
- 10/2005.
- 160, meki uvez s klapnama
- ISBN 9531201404
- Cijena: 13.14 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Prvijenac domaće autorice Lane Biondić predstavlja hrvatsku inačica života na visokoj nozi. U knjizi, koja je i prije nego je izašla iz tiska izazvala pozornost javnosti, ona piše o temama s vrha interesa hrvatske medijske stvarnosti- o špici i udaji, sponzorušama i koferušama, nogometašima i manekenkama, shoppingu i francuskoj manikuri, europskim naj-buticima i o zagrebačkim ritualima, o restoranima za ladies who lunch, o braku koji je također karijera, ali i o tome zašto i udana "žena mora raditi"...
Sama autorica, iako piše iz prve ruke, kaže da su je na ove teme inspirirali mediji. Naime, shopping je postao planetarna opsesija, konzumerizam ili konzumanija osvojila je svijet, čak su i djeca postala šopingholičari. Mediji su puni nogometaša i manekenki, a tračevi su neka vrsta nove ovisnosti, izjavljuje autorica. Pa iako u njezinoj knjizi nema tračeva, ona opisuje tipologije ljudi i njihove anegdote. Međutim, to nisu jedine teme. U knjizi ona priča o životu na Zapadu, našim gastarbajterima, o tome kako urediti vlastiti dom, kako prirediti lijepu večeru za prijatelje, daje vodič za zgodna mjesta u Zagrebu, otkriva kako glamurozna putovanja mogu ispasti prevara, dakle demistficira stvari, te ironizira šminkerska pretjerivanja...
Lane Biondić (1971) rođena je u Zagrebu. Školovala se i živjela u Veroni, Beču i Zagrebu. S 18 godina upisala je privatni fakultet Instituto Europeo di Communicazione u Milanu, smjer propaganda, specijalizacija Art-director, gdje je surađivala na kampanjama za Swatch, Ikeu i dr. Diplomirala je s 22 godine, vratila se u Zagreb i kao art-direktor radila u marketinškoj agenciji S. R. T. te u marketingu Zagrebačke banke. Ubrzo je postala kreativni direktor internacionalne agencije Grey, nakon čega prelazi u Unex, koji je te godine ušao u petu najveću globalnu agencijsku mrežu na svijetu, Euro RSCG Worldwide. Bila je jedna od najmlađih kreativnih direktorica u Hrvatskoj, a i šire. Neko vrijeme radila je i kao slobodnjak, smišljajući i snimajući TV spotove za najveće hrvatske tvrtke, u suradnji s produkcijskom kućom PPM Filmproduction. Angažirala je poznate redatelje, snimatelje te umjetnike iz cijeloga svijeta. Te su suradnje naišle i na međunarodni uspjeh, a posebno je primijećena kampanja za Wustenrot, sa sloganom „Otključajte svoje snove”. Uvela je za naše pojmove sasvim nove standarde u tom poslu, dobila nekoliko priznanja za svoj rad u propagandi i objavila više stručnih članaka. Kao sretno udana majka uživa u savršenoj idili obiteljskog života i majčinstva. Ovo je njezina prva knjiga. Obećala je: „Ako je preživim - bit će ih još."
Sama autorica, iako piše iz prve ruke, kaže da su je na ove teme inspirirali mediji. Naime, shopping je postao planetarna opsesija, konzumerizam ili konzumanija osvojila je svijet, čak su i djeca postala šopingholičari. Mediji su puni nogometaša i manekenki, a tračevi su neka vrsta nove ovisnosti, izjavljuje autorica. Pa iako u njezinoj knjizi nema tračeva, ona opisuje tipologije ljudi i njihove anegdote. Međutim, to nisu jedine teme. U knjizi ona priča o životu na Zapadu, našim gastarbajterima, o tome kako urediti vlastiti dom, kako prirediti lijepu večeru za prijatelje, daje vodič za zgodna mjesta u Zagrebu, otkriva kako glamurozna putovanja mogu ispasti prevara, dakle demistficira stvari, te ironizira šminkerska pretjerivanja...
Lane Biondić (1971) rođena je u Zagrebu. Školovala se i živjela u Veroni, Beču i Zagrebu. S 18 godina upisala je privatni fakultet Instituto Europeo di Communicazione u Milanu, smjer propaganda, specijalizacija Art-director, gdje je surađivala na kampanjama za Swatch, Ikeu i dr. Diplomirala je s 22 godine, vratila se u Zagreb i kao art-direktor radila u marketinškoj agenciji S. R. T. te u marketingu Zagrebačke banke. Ubrzo je postala kreativni direktor internacionalne agencije Grey, nakon čega prelazi u Unex, koji je te godine ušao u petu najveću globalnu agencijsku mrežu na svijetu, Euro RSCG Worldwide. Bila je jedna od najmlađih kreativnih direktorica u Hrvatskoj, a i šire. Neko vrijeme radila je i kao slobodnjak, smišljajući i snimajući TV spotove za najveće hrvatske tvrtke, u suradnji s produkcijskom kućom PPM Filmproduction. Angažirala je poznate redatelje, snimatelje te umjetnike iz cijeloga svijeta. Te su suradnje naišle i na međunarodni uspjeh, a posebno je primijećena kampanja za Wustenrot, sa sloganom „Otključajte svoje snove”. Uvela je za naše pojmove sasvim nove standarde u tom poslu, dobila nekoliko priznanja za svoj rad u propagandi i objavila više stručnih članaka. Kao sretno udana majka uživa u savršenoj idili obiteljskog života i majčinstva. Ovo je njezina prva knjiga. Obećala je: „Ako je preživim - bit će ih još."
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.