Daj i uzmi : Nova paradigma biznisa
- Nakladnik: Profil
- Prijevod: Ivana Brozić
- 12/2013.
- 264 str., meki uvez
- ISBN 9789533132785
- Cijena: 19.78 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Dobri momci pobjeđuju samo u filmovima? Ne, osobe koje uspijevaju dijele se na one koje daju, uzimaju ili usklađuju, a uvriježeno shvaćanje da su osobe koje daju slabići i gubitnici pokazuje se potpuno pogrešnim. Davanje donosi gubitke s kojima onaj tko uzima ne mora računati, ali uspjeh koji postižu oni koji daju širi se i prelijeva, uvećavajući uspjeh onih koji se nalaze oko njih. I dok uspjeh osoba koje daju stvara vrijednost, umjesto da je samo prisvaja, osoba koja uzima uspijeva samo pod uvjetom da drugi gube.
Knjiga "Daj i uzmi" uvodi novu paradigmu u poslovanje i visoko je na listi najutjecajnijih poslovnih knjiga desetljeća. Kako kaže autor, njezin je cilj razumjeti zašto je davanje ujedno zarazno i opasno. Kako bi otkrio zašto ljudi koji daju zauzimaju vrh ljestvice uspjeha, autor je prikupio iznenađujuća istraživanja i priče iz života koje objašnjavaju na koji način davanje može biti utjecajnije – i manje opasno – nego što većina ljudi vjeruje.
Prvi dio Grantove knjige otkriva načela uspjeha osoba koje daju te pokazuje kako uspješne osobe koje daju na jedinstveni način pristupaju odnosima u četiri važna područja: povezivanje s drugima, suradnja, vrijednosti i utjecaj. Drugi dio knjige posvećen je gubicima povezanim s davanjem. Istražuje kako se osobe koje daju brane od sindroma izgaranja na poslu i kako uspijevaju ne postati mekušci i slabići.
Sjajno, dobro potkrijepljeno i motivirajuće razotkrivanje vjerovanja da 'dobri momci ne pobjeđuju'! Već godinama opažam da velikodušnost stvara neku svoju vrstu pravde, a Grantovo fascinantno istraživanje i zanimljiv stil čine ne samo čvrstu potvrdu tog načela nego i praktično znanje i tehnike za njegovu učinkovitiju primjenu. Ovo je proglas o tome kako važne stvari provesti u život, i to na održivi način.
David Allen, autor knjige Organiziranje posla (Gettingt Things Done)
Adam Grant prvi je opisao što se u digitalnom dobu promijenilo u odnosima – i to potkrijepio stvarnim dokazima. U knjizi Daj i uzmi na odličan način pokazuje da korijeni održivog uspjeha u našem čvrsto povezanom svijetu leže u ostvarivanju uspjeha za ljude oko nas. To je jedna od onih knjiga koje su ujedno i poučne i iznimno praktične. Poželjet ćete je čitati svake godine ispočetka.
Paul Saffo, generalni direktor tvrtke Foresight i član Vijeća za strateška predviđanja Svjetskog ekonomskog foruma
***
Adam Grant profesor je menadžmenta na Wharton School u Pennsylvaniji i jedan od vodećih znanstvenika na području motivacije i uspjeha. Njegovi su klijenti danas Google, Goldman Sachs, Svjetski ekonomski forum, Ujedinjene narode te Oružane snage SAD-a, a njegova se istraživanja navode u najuglednijim poslovnim bestselerima, uključujući "Tišinu" Susan Cain te "Poriv" i "Prodavati je ljudski" Daniela H. Pinka, kao i u stotinama poslovnih časopisa, među kojima su The New York Times, The Wall Street Journal, Time magazine, USA Today, The Financial Times i blog Freakonomics. Godine 2011. Fortune Magazine uvrstio ga je među 40 najutjecajnijih profesora mlađih od 40 godina.
Adam Grant (1981.) profesor je organizacijske psihologije na Sveučilištu Pennsylvania, autor velikog broja znanstvenih radova iz područja psihologije i sociologije te više bestselera. Njegove knjige prodane su u milijunima primjeraka i prevedene na 35 jezika. Časopis Fortune Granta je uvrstio među 40 najutjecajnijih svjetskih poslovnih mislioca mlađih od 40 godina. Grant je i jedan od najpopularnijih govornika TED-a. Njegovi govori pregledani su više od 25 milijuna puta, a njegov autorski podcast WorkLife zauzeo je visoko mjesto na ljestvici slušanosti. Vrlo svestran i talentiran, Grant je iznimno zanimljiv i medijima pa ga često intervjuiraju u novinama i televizijskim emisijama kako bi objasnio neke sasvim konkretne nove društvene i psihološke fenomene modernog svijeta. Veliki fanovi njegovog rada su i: J.J. Abrams, Richard Branson, Malala Yousafzai, Bill i Melinda Gates.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.