Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Adam Grant

Daj i uzmi : Nova paradigma biznisa

  • Nakladnik: Profil
  • Prijevod: Ivana Brozić
  • 12/2013.
  • 264 str., meki uvez
  • ISBN 9789533132785
  • Cijena: 149.00 kn
  • Cijene knjiga samo su informativnog karaktera. Knjige potražite u knjižarama ili u knjižnicama.

Dobri momci pobjeđuju samo u filmovima? Ne, osobe koje uspijevaju dijele se na one koje daju, uzimaju ili usklađuju, a uvriježeno shvaćanje da su osobe koje daju slabići i gubitnici pokazuje se potpuno pogrešnim. Davanje donosi gubitke s kojima onaj tko uzima ne mora računati, ali uspjeh koji postižu oni koji daju širi se i prelijeva, uvećavajući uspjeh onih koji se nalaze oko njih. I dok uspjeh osoba koje daju stvara vrijednost, umjesto da je samo prisvaja, osoba koja uzima uspijeva samo pod uvjetom da drugi gube.

Knjiga "Daj i uzmi" uvodi novu paradigmu u poslovanje i visoko je na listi najutjecajnijih poslovnih knjiga desetljeća. Kako kaže autor, njezin je cilj razumjeti zašto je davanje ujedno zarazno i opasno. Kako bi otkrio zašto ljudi koji daju zauzimaju vrh ljestvice uspjeha, autor je prikupio iznenađujuća istraživanja i priče iz života koje objašnjavaju na koji način davanje može biti utjecajnije – i manje opasno – nego što većina ljudi vjeruje.

Prvi dio Grantove knjige otkriva načela uspjeha osoba koje daju te pokazuje kako uspješne osobe koje daju na jedinstveni način pristupaju odnosima u četiri važna područja: povezivanje s drugima, suradnja, vrijednosti i utjecaj. Drugi dio knjige posvećen je gubicima povezanim s davanjem. Istražuje kako se osobe koje daju brane od sindroma izgaranja na poslu i kako uspijevaju ne postati mekušci i slabići.
 

Sjajno, dobro potkrijepljeno i motivirajuće razotkrivanje vjerovanja da 'dobri momci ne pobjeđuju'! Već godinama opažam da velikodušnost stvara neku svoju vrstu pravde, a Grantovo fascinantno istraživanje i zanimljiv stil čine ne samo čvrstu potvrdu tog načela nego i praktično znanje i tehnike za njegovu učinkovitiju primjenu. Ovo je proglas o tome kako važne stvari provesti u život, i to na održivi način.
David Allen, autor knjige Organiziranje posla (Gettingt Things Done)

Adam Grant prvi je opisao što se u digitalnom dobu promijenilo u odnosima – i to potkrijepio stvarnim dokazima. U knjizi Daj i uzmi  na odličan način pokazuje da korijeni održivog uspjeha u našem čvrsto povezanom svijetu leže u ostvarivanju uspjeha za ljude oko nas. To je jedna od onih knjiga koje su ujedno i poučne i iznimno praktične. Poželjet ćete je čitati svake godine ispočetka.
Paul Saffo, generalni direktor  tvrtke Foresight i član Vijeća za strateška predviđanja Svjetskog ekonomskog foruma

***

Adam Grant profesor je menadžmenta na Wharton School u Pennsylvaniji i jedan od vodećih znanstvenika na području motivacije i uspjeha. Njegovi su klijenti danas Google, Goldman Sachs, Svjetski ekonomski forum, Ujedinjene narode te Oružane snage SAD-a, a njegova se istraživanja navode u najuglednijim poslovnim bestselerima, uključujući "Tišinu" Susan Cain te "Poriv" i "Prodavati je ljudski" Daniela H. Pinka, kao i u stotinama poslovnih časopisa, među kojima su The New York Times, The Wall Street Journal, Time magazine, USA Today, The Financial Times i blog Freakonomics. Godine 2011. Fortune Magazine uvrstio ga je među 40 najutjecajnijih profesora mlađih od 40 godina.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Adam Grant: –

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –