
Tema •
27.06.2025.
Dijalogom do (sporazumijevanja - povezivanjem profesija do održivog razvoja umjetnosti riječi
Vjerujemo da knjiga nije tek tržišni proizvod, već kulturno, edukativno i društveno važno sredstvo komunikacije. A upravo je komunikacija u sektoru knjige ono što nam je možda i najvažnije. Bez nje, teško je zamisliti zdrav knjižni ekosustav – bilo u Hrvatskoj, bilo drugdje. Zato ćemo i dalje nastojati biti medij koji sluša, spaja i, kad je potrebno, postavlja pitanja koja možda nisu uvijek ugodna,...

Tema •
20.05.2025.
Kada TikTok postane književni kritičar: Fenomen BookToka
Sasvim je jasno da je zajednica entuzijasta kreirala nešto iznimno marketinški isplativo, ali i sadržajno utjecajno – platformu čije prednosti i mane tek treba kritički sagledati. Upravo BookTok pridonosi novom oblikovanju percepcije književnosti: knjige se često doživljavaju kao proizvodi za brzu konzumaciju, koji moraju pod svaku cijenu zadržati pažnju čitatelja.