Petercol : Landscapes
- Nakladnik: AGM
- Urednik: Grozdana Cvitan
- 12/2008.
- 103 str., tvrdi uvez
- ISBN 9789531743204
- Cijena: 21.24 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Monografija radova Gorana Petercola obuhvaća (Radovi u vanjskim prostorima) serije "Fleševi" (Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, 2002), "Blokovi" (instalacije, Mastekranen, Kopenhagen, 2002; instalacija, fasada Gliptoteke, Zagreb, 2004), "Potpis" (pripadaju mu serije IN & OUT, KALUP, ALUKSIJE, MORIA I ULAZ/IZLAZ - radovi u kojima se umjetnik pitao zašto ili da li sudjelovati na izložbi), "Tri otoka" (Rovinj, 2003.), "Skua" (instalacija, Carlisle Pier, Dun Laoghaire, Dublin, 2004 - još nije izvedena), "Hommage P. Manzoniju" (multimedijalni projekt, Galerija Adris, Rovinj, 2005.) te "Refleksije" i "Nakon refleksija" (od 2005. do 2007. - Petrcol: "Refleksije čine seriju radova u kojima me zanima susjedstvo informacija; prvih, koje nosim u svijesti kao znanje i drugih, koje prikupljam novim opažanjem.").
Za jednu od urednica i autorica teksta (uz Silvu Kalčić), Ivanu Sajko "Refleksije" su: "Umjetnička tema o odnosu neposredne recepcije i predznanja o percipiranom proteže se cjelokupnim Petercolovim radom; bilo da je riječ o crtežima, instalacijama ili projektima s arhitekturom. Znanje pomaže u rekonstrukciji i dekonstrukciji viđenog. Znanje otkriva i poziciju samog autora".
***
Goran Petercol (1949) svjetski je afirmiran vizualni umjetnik koji je vrhunac svoje umjetničke afirmacije dosegao instalacijama sa svjetlom, prihvaćenima kao originalni doprinos promišljanju likovnoga izraza u okvirima međunarodne likovne scene. Njegov opus varira od crteža, slikarstva, preko site-specific instalacija, skulptura, video radova i instalacija u mediju svjetla.
Izlagao na mnogobrojnim izložbama poput Trigona u Grazu (1989, 1992), Bijenala u Sao Paolu (1994), Bijenala u Veneciji (1995) i Bijenala u Istanbulu (1995), zatim u Londonu na International Symposium of Shadows (1996), Art East 2000 + u Ljubljani i Insbrucku (2000), Aspects/Positions -50 Years of Art in Central Europe 1949-1999 u Beču, Budimpešti i Barceloni (2000), Lux Europa, Kopenhagen (2002), Modesty u Galeriji Škuc, Ljubljana (2003), Blut & Honig, Sammlung Essl, u Beču (2003), Light Art from Artificial Light, Muzej suvremene umjetnosti Karlsruhe (2005) itd.
Za jednu od urednica i autorica teksta (uz Silvu Kalčić), Ivanu Sajko "Refleksije" su: "Umjetnička tema o odnosu neposredne recepcije i predznanja o percipiranom proteže se cjelokupnim Petercolovim radom; bilo da je riječ o crtežima, instalacijama ili projektima s arhitekturom. Znanje pomaže u rekonstrukciji i dekonstrukciji viđenog. Znanje otkriva i poziciju samog autora".
***
Goran Petercol (1949) svjetski je afirmiran vizualni umjetnik koji je vrhunac svoje umjetničke afirmacije dosegao instalacijama sa svjetlom, prihvaćenima kao originalni doprinos promišljanju likovnoga izraza u okvirima međunarodne likovne scene. Njegov opus varira od crteža, slikarstva, preko site-specific instalacija, skulptura, video radova i instalacija u mediju svjetla.
Izlagao na mnogobrojnim izložbama poput Trigona u Grazu (1989, 1992), Bijenala u Sao Paolu (1994), Bijenala u Veneciji (1995) i Bijenala u Istanbulu (1995), zatim u Londonu na International Symposium of Shadows (1996), Art East 2000 + u Ljubljani i Insbrucku (2000), Aspects/Positions -50 Years of Art in Central Europe 1949-1999 u Beču, Budimpešti i Barceloni (2000), Lux Europa, Kopenhagen (2002), Modesty u Galeriji Škuc, Ljubljana (2003), Blut & Honig, Sammlung Essl, u Beču (2003), Light Art from Artificial Light, Muzej suvremene umjetnosti Karlsruhe (2005) itd.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.