Osječka mediostilistika
- Nakladnik: Društvo hrvatskih književnika, Ogranak Slavonsko-baranjsko-srijemski
- Nakladnik: Meandarmedia
- 12/2020.
- 265 str., meki uvez s klapnama
- ISBN 9789532782943
- Cijena: 19.78 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Književnoznanstveni naslov "Osječka mediostilistika" u supotpisu troje autora - stilističarice Sanje Jukić, teoretičara i povjesničara Gorana Rema i skupinskoga studijskog autora (Hikos Mashup), manifestno je sintetizirao nastup nove teorijske strategije mediostilistike. Prvi je puta ta strategija čitanja svih vrsta tekstova, odnosno svih vrsta umjetničkih radova kao tekstova, analitično i heuristično aktivirana upravo krajem 80-ih u Osijeku, odnosno u književnoj kritici Quoruma naslovom "Zadovoljština u tekstu", a zatim u radovima prvih dvoje autora - Gorana Rema u "Koreografiji teksta I i II" 90-ih i kasnije, te Sanje Jukić u monografiji "Medijska lica subjekta".
Autorska skupina Hikos Mashup kulturni je i studijski "neslučaj" jednoga naraštaja 30 osječkih kroatistica koje su u dvije godine svojega studija objelodanile 10 skupinskih naslova od zbirke eseja, potom pjesama, performansa pa sve do kritika i studija, postavši na taj način i suautorskim svojim dvoma mentorima, osim studijsko-kulturno-znanstvenim fenomenom - i predloškom. Ostali su glavni tekstovi čitanja: Ivan Faktor, Zoran Pavelić, Ivo Balentović, Mirko Jirsak, Mirko Ćurić, Josip Juraj Strossmayer, Nedžad Ibrahimović, Antun Babić, Punčke i Dalstroy.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.