Brendovi : marke u suvremenom svijetu
- Nakladnik: Golden marketing / Tehnička knjiga
- Prijevod: Marina Zubak Pivarski
- 10/2008.
- 250 str., tvrdi uvez
- ISBN 9789532123319
- Cijena: 26.54 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Utjecaj brendova na popularnu kulturu odavno je izašao iz izvornih, komercijalnih okvira i danas je sveprisutan u našemu socijalnom i kulturnom životu. Marketinški “mag” i jedan od vodećih svjetskih teoretičara i praktičara korporacijskog identiteta Wally Olins u ovoj zanimljivoj i lako čitljivoj knjizi daje osnovna pravila za uspješan branding u 21. stoljeću. Objašnjava zašto je razumijevanje veza između kompanije, brenda i potrošača vitalno važno za komercijalni uspjeh.
Dajući objašnjenje zašto najuspješniji brendovi na svijetu trijumf duguju vjeri koju u njih imaju i potrošači koji ih kupuju i zaposlenici koji ih stvaraju, ta je knjiga nezaobilazno štivo za svakoga tko je na bilo koji način uključen u marketing.
***
Wally Olins, autor uspješnice Korporativni identitet (1989.), prema nekima Biblije modernog marketinga, radio je kao savjetnik vodećih svjetskih tvrtki i vlada pojedinih zemalja za pitanja brandinga. Gostujući je profesor na Said Business School of Oxford i Copenhagen Business School.
Dajući objašnjenje zašto najuspješniji brendovi na svijetu trijumf duguju vjeri koju u njih imaju i potrošači koji ih kupuju i zaposlenici koji ih stvaraju, ta je knjiga nezaobilazno štivo za svakoga tko je na bilo koji način uključen u marketing.
***
Wally Olins, autor uspješnice Korporativni identitet (1989.), prema nekima Biblije modernog marketinga, radio je kao savjetnik vodećih svjetskih tvrtki i vlada pojedinih zemalja za pitanja brandinga. Gostujući je profesor na Said Business School of Oxford i Copenhagen Business School.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.