Kako steći komunikacijske vještine
- Nakladnik: V.B.Z.
- Prijevod: Jasna Grubješić
- 05/2014.
- 178 str., meki uvez
- ISBN 9789533044347
- Cijena: 14.60 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Ljudi nas procjenjuju isključivo na četiri načina na koja komuniciramo s drugima – kroz ono što radimo, kako izgledamo, što kažemo i kako se izražavamo. (Dale Carnegie)
Danas je komunikacija – ono što govorimo i kako govorimo – glavni čimbenik koji određuje hoćemo li u životu uspjeti ili propasti. Veliki lideri u politici, u poslovanju te u obrazovanju posjeduju vještinu učinkovite komunikacije s drugim ljudima. Ta im vještina nije nužno urođena. Svi koji žele mogu je steći. Potrebni su samo volja i odlučnost. Ako poboljšamo sposobnost komunikacije, vlastite ideje možemo učinkovitije predočiti šefu, suradnicima, klijentima, pa čak i prijateljima i članovima obitelji.
U ovoj ćete knjizi imati priliku učiti o metodama koje će vam pomoći da poboljšate usmenu i pisanu komunikaciju – te tako postati bolji/a komunikator/ica – a to su glavni koraci prema tome da postanete uspješniji u svome poslu, kao i u svakom drugom aspektu života.
Knjigu "Kako steći komunikacijske vještine" priredio je i uredio dr. Arthur R. Pell, dugogodišnji savjetnik u tvrtki Dale Carnegie Training, autor više od pedeset knjiga i brojnih članaka o menadžmentu, upravljanju ljudskim potencijalima i samousa-vršavanju.
***
Dale Carnegie (1888. – 1955.) jedan je od najprodavanijih autora 20. stoljeća te utemeljitelj glasovitih tečajeva iz područja samousavršavanja, govorništva, usvajanja interpersonalnih vještina i prodaje. Još 1936. godine napisao je jedan od najoriginalnijih priručnika svih vremena, Kako steći prijatelje i naklonost ljudi, knjigu koja je postala prvi moderni bestseler, a do danas je prodana u više od 20 milijuna primjeraka (2002. godine proglašena je najboljom poslovnom knjigom 20. stoljeća). Carnegieja se općenito smatra pionirom psihologije uspjeha i onoga što danas nazivamo upravljanje ljudskim potencijalima. Njegova učenja i knjige pomogli su ljudima diljem svijeta da postanu samopouzdani, utjecajni i uspješni pojedinci, kako u poslovnom svijetu, tako i u privatnom životu.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.