Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
- Nakladnik: Masmedia
- 12/2006.
- 352 str., tvrdi uvez
- ISBN 9531574871
- Cijena: 38.49 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Na koji način unaprijediti rad institucija i pojedinaca iz područja kulture i umjetnosti? Kultura i umjetnost u Hrvatskoj imaju dugu tradiciju i značajno utječu na sve segmente društva, te oblikuju i obogaćuju naš život. Institucije kulture i umjetnosti često su sastavni dio turističke ponude, kao i važni poslovni partneri gospodarstvu. Knjiga "Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti" bavi se do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u "kulturnim industrijama", bez obzira na njihovu profitnu ili neprofitnu orijentaciju.
Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti - kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.
Knjiga se sastoji od pet poglavlja, u kojima se obrađuju sljedeće teme: 1. Analiza kulturnih institucija i djelatnosti kulture i umjetnosti, 2. Analiza okruženja i vlastite organizacije, 3. Menadžment u kulturi i menadžerske vještine za upravljanje organizacijama kulture i umjetnosti, 4. Temeljna načela i specifičnosti marketinga institucija i organizacija kulture i umjetnosti, te 5. Niz izabranih izdvojenih tema u marketingu i menadžmentu institucija u kulturi i umjetnosti.
Ovo se djelo izdvaja i nizom originalnih primjera iz prakse koji slijede svaku cjelinu, kao i integralni studiji slučaja na kraju svakoga poglavlja, koji ilustriraju primjenu iznesenih teorijskih načela u respektabilnim hrvatskim kulturno-umjetničkim institucijama.
Knjiga «Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti» sadrži i DVD na kojem su snimljena 24 intervjua sa stručnjacima iz svih značajnih kulturnih i umjetničkih institucija u Hrvatskoj.
***
Jurica Pavičić je izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Autor je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog marketinga, marketinga neprofitnih organizacija i društvenih promjena, koja su ključna područja njegovog profesionalnog interesa.
Nikša Alfirević je docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Objavio je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog menadžmenta, menadžmenta u neprofitnim organizacijama i javnim ustanovama te upravljanja organizacijskim i društvenim promjenama.
Ljiljana Aleksić magistrica je društvenih znanosti iz područja upravljanja marketingom. Radi u knjižnici "Božidar Adžija" u Zagrebu i direktorica je marketinške agencije Hera. Područja profesionalnog interesa autorice su marketinška strategija i integrirana marketinška komunikacija.
Knjiga je u prvom redu namijenjena studentima hrvatskih visokih učilišta, zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i umjetnosti - kazališta, galerija, knjižnica, izdavačkih kuća, arhiva, festivala itd. Međutim, ovo će djelo zasigurno biti i od interesa za širu javnost i praktičare – ravnatelje kulturno-umjetničkih ustanova i organizacija, kojima bi moglo poslužiti kao referentni priručnik u rješavanju svakodnevnih problema.
Knjiga se sastoji od pet poglavlja, u kojima se obrađuju sljedeće teme: 1. Analiza kulturnih institucija i djelatnosti kulture i umjetnosti, 2. Analiza okruženja i vlastite organizacije, 3. Menadžment u kulturi i menadžerske vještine za upravljanje organizacijama kulture i umjetnosti, 4. Temeljna načela i specifičnosti marketinga institucija i organizacija kulture i umjetnosti, te 5. Niz izabranih izdvojenih tema u marketingu i menadžmentu institucija u kulturi i umjetnosti.
Ovo se djelo izdvaja i nizom originalnih primjera iz prakse koji slijede svaku cjelinu, kao i integralni studiji slučaja na kraju svakoga poglavlja, koji ilustriraju primjenu iznesenih teorijskih načela u respektabilnim hrvatskim kulturno-umjetničkim institucijama.
Knjiga «Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti» sadrži i DVD na kojem su snimljena 24 intervjua sa stručnjacima iz svih značajnih kulturnih i umjetničkih institucija u Hrvatskoj.
***
Jurica Pavičić je izvanredni profesor na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Autor je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog marketinga, marketinga neprofitnih organizacija i društvenih promjena, koja su ključna područja njegovog profesionalnog interesa.
Nikša Alfirević je docent na Katedri za management Ekonomskog fakulteta u Splitu. Objavio je nekoliko knjiga te više desetaka radova iz područja strateškog menadžmenta, menadžmenta u neprofitnim organizacijama i javnim ustanovama te upravljanja organizacijskim i društvenim promjenama.
Ljiljana Aleksić magistrica je društvenih znanosti iz područja upravljanja marketingom. Radi u knjižnici "Božidar Adžija" u Zagrebu i direktorica je marketinške agencije Hera. Područja profesionalnog interesa autorice su marketinška strategija i integrirana marketinška komunikacija.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.