Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
W. Chan Kim Renée Mauborgne Renée Mauborgne

Strategija plavog oceana

  • Nakladnik: Masmedia
  • Nakladnik: Poslovni dnevnik
  • Prijevod: Veronika V. Hitrec
  • 01/2007.
  • 248 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9789531574990
  • Cijena: 33.05 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Kako stvoriti prostor bez konkurencije na tržištu? Borba na tržištu može se usporediti s plivanjem u crvenom oceanu punom morskih pasa. Potpuno novi pristup strategiji poduzeća koja žele opstati u napučenom poslovnom svijetu donosi knjiga «Strategija plavog oceana», autora W. Chan Kima i Renée Mauborgne.

Knjiga «Strategija plavog oceana» razvija posve novi pristup strategiji poduzeća koji se temelji na ideji napuštanja crvenog oceana, tradicionalne strategije bespoštedne konkurencije i stvaranja plavog oceana kao neupitnog prostora na tržištu, čime se konkurencija čini sporednom. Umjesto dijeljenja postojeće potražnje, strategija plavog oceana usmjerava se prema povećanju potražnje i odvajanju od konkurencije. U knjizi se izlažu ne samo načela na kojima se zasniva nova strategija, nego i analitički alati koji omogućuju sustavni rad na njezinoj provedbi.

Prema riječima autora knjige «Strategija plavog oceana», "jedini način da se pobijedi konkurencija jest prestati se truditi pobijediti konkurenciju". Na mnoštvu primjera poznatih tvrtki kao što su Southwest Airlines, Cirque du Soleil, Starbucks, eBay, Sony itd. pokazuju kako uz ispravan strateški slijed oblikovati i provesti strategiju plavog oceana, te potiču na inovaciju vrijednosti. Inovacija vrijednosti je "kamen temeljac strategije plavog oceana". Umjesto težnje da se pobijedi konkurencija, treba stvoriti skok u vrijednosti za kupce i svoju tvrtku, čime se otvara novi tržišni prostor.

Ovaj je naslov namijenjen poslovnim ljudima – praktičarima, poduzetnicima, zatim studentima dodiplomskih i diplomskih studija ekonomije, poslovne ekonomije i sociologije, te studentima poslovnih škola, kao i svima koje zanima marketinški menadžment.

***

W. Chan Kim je profesor strategije i međunarodnog menadžmenta u francuskoj poslovnoj školi INSEAD u Fontainebleauu, konzultant u brojnim multinacionalnim korporacijama u Europi, SAD-u i Aziji te osnivač Value Innovation Networka. Autor je brojnih članaka i knjiga.

Renée Mauborgne je profesorica strategije i upravljanja u francuskoj poslovnoj školi INSEAD u Fontainebleauu i suosnivačica Value Innovation Networka. Autorica je brojnih članaka i studija u Harvard Business Review i drugim uglednim svjetskim ekonomskim časopisima.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –