Teorija filmske glazbe : Kroz teoriju filmskog zvuka
- Nakladnik: Hrvatski filmski savez
- 03/2012.
- 256 str., tvrdi uvez
- ISBN 9789537033361
- Cijena: 19.91 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Kad je prije desetak godina odlučila znanja iz svoje matične struke, muzikologije, primijeniti na području filma i povezati s filmologijom, Irena Paulus pionirski je zakoračila u potpuno nerazvijeno znanstveno područje u našoj sredini, jer se dotad nitko od hrvatskih filmskih znalaca, a ni muzikologa, nije specijalizirao za glazbu i općenito zvuk u filmu.
Proučavanje filmske glazbe započela je na primjerima hrvatskoga filma, sustavno obrađujući sve bitne hrvatske skladatelje filmske glazbe i njihove partiture od 1940-ih naovamo, iz čega je proizašla i njezina prva knjiga, "Glazba s ekrana". Istodobno je pisala kritike, eseje i studije o načinu uporabe glazbe i zvuka u suvremenom svjetskom filmu.
Nastavljajući istraživačku odiseju zvučnim stazama filmskih klasika od - Ejzenštejna, Hawksa ili Hitchcocka do Kubricka, Kieslowskog ili Burtona - te kroz partiture skladateljskih velikana primijenjene u filmu - od Mozarta, Wagnera i Straussa do Hermanna, Elfmana i Preisnera - četvrta knjiga Irene Paulus, "Teorija filmske glazbe", prvi je pokušaj usustavljivanja teorije filmskoga zvuka u nas te sinteza svih dosadašnjih prinosa na tom području u svjetskim okvirima.
Proučavanje filmske glazbe započela je na primjerima hrvatskoga filma, sustavno obrađujući sve bitne hrvatske skladatelje filmske glazbe i njihove partiture od 1940-ih naovamo, iz čega je proizašla i njezina prva knjiga, "Glazba s ekrana". Istodobno je pisala kritike, eseje i studije o načinu uporabe glazbe i zvuka u suvremenom svjetskom filmu.
Nastavljajući istraživačku odiseju zvučnim stazama filmskih klasika od - Ejzenštejna, Hawksa ili Hitchcocka do Kubricka, Kieslowskog ili Burtona - te kroz partiture skladateljskih velikana primijenjene u filmu - od Mozarta, Wagnera i Straussa do Hermanna, Elfmana i Preisnera - četvrta knjiga Irene Paulus, "Teorija filmske glazbe", prvi je pokušaj usustavljivanja teorije filmskoga zvuka u nas te sinteza svih dosadašnjih prinosa na tom području u svjetskim okvirima.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.